Jeg har haft en ringeslynge til Felix, han næsten boede der inde indtil han blev over 5 måneder. Han har altid haft det svært med at sove og han kunne falde i søvn derinde. Bagefter, da de begynger at lave noget mere end spise og sove og kan følge med, var han meget tit i slyngen, har kikket hvordan jeg skulle hænge tøj, smørre nogle madder, vaske lidt op, støvsuge osv. Men så synes jeg at han blev for tung til at jeg kunne klare en slynge. Så har jeg købt en Ergo Baby Carrier (i en dansk hjemmeside, har jeg købt den dengang, jeg kan lede efter side, hvis du vil tjekke) Og det var en hit for os alle! Min man kunne ikke lige slyngen så meget men han elskede rygsækken. Han sad bare så godt derinde. Jeg kan ikke tælle, hvor mange gange han hang på mine ryggen, da jeg skulle koge nogle kartofler eller lave et eller andet. Especielt om aftenen var han nogle gange meget søgende. Nogle gange fik han en gulerod i hånden og så elskede han bare at tykke i den og kikke, hvad der skete i køkkenet eller støvsuge sammen. Ellers hænger han på mit bryst og det er så hyggelidt. Rygsækken er bare en moderne udgave af en mei tai. Så skulle vi rejse meget og det var perfekt i lufthavnen og til at gå mange ture i forskellige stedder. Det var den bedste køb for mig, når vi snakker om baby udstyr!
Anmeld