Bæresele/Slyngebørn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.491 visninger
20 svar
0 synes godt om
18. juni 2009

Mira0911

Hvor mange herinde bruger bæresele/slynge? Og i hvilken anledning?
Jeg købte en bæresele igår til Julie... Nøøøj hvor er jeg glad for den...

Men vi kan kun bruge den til hun vejer 10 kg - Hun vejer 6 kg nu...
Troede man kunne bruge dem i længere tid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har brugt med Idun længe... Til jeg ikke syntes det var rart mere. Da var hun 2-3 år... Jeg brugte sådan en 'krammesele'... En slags rygbærer...

Da hun var lille brugte jeg også, men ikke så meget. Jeg havde ingen penge til at købe en, på det tidspunkt, så jeg bandt hende på med alm tørklæde, hvilket ikke var så smart. Så jeg syede en krammesele da hun var ca 5 mrd

NÆste gang skal jeg igang helt fra starten.

Jeg brugte den hele tiden. I haven,når jeg lavede mad osv. Når hun ville være tæt på mig, men jeg havde ting at lave Eller når vi skulle fra sted til sted

Anmeld

18. juni 2009

tumle81

Jeg havde en babybjørn til Victoria dengang hun var lille, for jeg vidste ikke så meget om slynger og synes det måtte være enormt besværligt!!

Da vi fik Valdemar besluttede jeg mig for at jeg ikke ville bruge babybjørnen igen da den jo absolut ikke er god at bære i, hverken for baby eller mig!!
Jeg købte derfor en vikle som jeg ikke blev super venner med, men brugte den da i nogle måneder til ham. Den var super til at bære ham i både inde og ude, og smart når man skal hente den store i børnehaven!!

Til oktober venter vi os en ny lille baby, og denne gang vil jeg gerne invistere i en stræk vikle fra start af, håber jeg så bliver rigtig gode venner med den :-)

Knus Kathrina

Anmeld

18. juni 2009

Mira0911

Zafir skriver:

Jeg har brugt med Idun længe... Til jeg ikke syntes det var rart mere. Da var hun 2-3 år... Jeg brugte sådan en 'krammesele'... En slags rygbærer...

Da hun var lille brugte jeg også, men ikke så meget. Jeg havde ingen penge til at købe en, på det tidspunkt, så jeg bandt hende på med alm tørklæde, hvilket ikke var så smart. Så jeg syede en krammesele da hun var ca 5 mrd

NÆste gang skal jeg igang helt fra starten.

Jeg brugte den hele tiden. I haven,når jeg lavede mad osv. Når hun ville være tæt på mig, men jeg havde ting at lave Eller når vi skulle fra sted til sted

Okey... Jeg har hende så til at være på maven af mig... Men er ret træt af at den kun kan bære op til 10 kg... Så kan man jo rende og nye hele tiden...

Anmeld

18. juni 2009

Moderator

Okey... Jeg har hende så til at være på maven af mig... Men er ret træt af at den kun kan bære op til 10 kg... Så kan man jo rende og nye hele tiden...

Min kunne både sidde på ryggen og på maven og på siden. Det var dejligt Den kan bære op 35 kg

Anmeld

18. juni 2009

Mira0911

Zafir skriver:

Min kunne både sidde på ryggen og på maven og på siden. Det var dejligt Den kan bære op 35 kg

Hvad hedder den bæresele ? 

Anmeld

18. juni 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Altså jeg tog inspiration i en krammesele og lavede lidt om på den... Jeg prøver lige at finde et billede... momento...

Anmeld

18. juni 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Noget i stil med sådan en:

Goggle billedesøgning på mei tai

Vidst nok er mei tai og krammesele ca det samme. Så lavede jeg bare min egen version...

(og billeder af den, ligger jo på min hjemme pc, så det kan jeg ikke komme med ligenu..)

Anmeld

18. juni 2009

Mira0911

Zafir skriver:

Noget i stil med sådan en:

Goggle billedesøgning på mei tai

Vidst nok er mei tai og krammesele ca det samme. Så lavede jeg bare min egen version...

(og billeder af den, ligger jo på min hjemme pc, så det kan jeg ikke komme med ligenu..)

Okey... Kan du ikke smide et billede på af din når du kommer til din egen pc.. ?  

Anmeld

18. juni 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Okey... Kan du ikke smide et billede på af din når du kommer til din egen pc.. ?  

Jo

Men principielt, så er det bare et stykke med hør på indersiden og uld på ydersiden 50x60 cm. Forneden var der en lang rem til at binde 2 gange rundt om maven og for oven var der lange remme med polstring på skulderen, til at binde overskuldrende og under numsen på barnet

Super nemt at sy. Men jeg skal nok ligge billeder op. Ved ikke om jeg når at komme på min egen pc i aften, for vi skal til sommerfest i bh. og Idun skal være cirkusprinsesse i cirkusset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.