Hold nu k*ft!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2013

pussekat

Anonym skriver:

hejsa
kan du så til at få ham til læge have selv en mor som ikke give hun host i over et år og da hun så gik til læge kun de ikke gør mere hun have lundekræft fik kun 13 dag med hende så her i hus er der ikke nok kære mor til læge for eller bliv mor her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2013

kriknu

jeg tror jeg havde tvunget ham 
en ting er hvis det kun var ham selv det gik ud over, men når det også ødelægger din og den lilles søvn så synes jeg ærligt talt godt han kunne tage at komme afsted, hvad enten lægen kan gøre noget eller ej, det er forsøget på at gøre noget der tæller.. 

Anmeld

2. februar 2013

Anonym trådstarter

kriknu skriver:

jeg tror jeg havde tvunget ham 
en ting er hvis det kun var ham selv det gik ud over, men når det også ødelægger din og den lilles søvn så synes jeg ærligt talt godt han kunne tage at komme afsted, hvad enten lægen kan gøre noget eller ej, det er forsøget på at gøre noget der tæller.. 

Jeg prøver at snakke med ham til aften, jeg er bare så træt af det..

Anmeld

2. februar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ring på hans vegne til lægevagten og hvis det er så ofte som du beskriver og så voldsomt så hold mobilen så de selv kan høre det og forklar dem at han ikke vil til lægen.. så plejer de at sende nogen ud hvis de mener der er noget...

det med at kaste op af det lyder til en omgang kold lungebetændelse når det er så kraftig en hoste...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.