Hold nu k*ft!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. februar 2013

Anonym trådstarter

Hvor er jeg træt af min kæreste og hans hosteri!..
Han har hostet i 3mdr nu og han gider ikke gå til lægen - det er morgen, middag, aften og nat!!.. Han "lægger" ikke mærke til det, men den lille vågner næsten hver gang han hoster aften/nat.. Det er cirka 15 gange i timen og tit er han ved at kaste op..

Ååååååh!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

der virkelig også en slem hoste i omløb, min mand har det samme, han har snart sovet i stuen to mdr på grund af hosten, han har fået noget på recept fra lægen som skulle dæmpe hosten, det anden da han er på det nu og vi har endnu ikke set nogen forandring.

Lægen testede hans infektionstal, som var så lave at de ikke skulle behandles, men hostede han om 5 dage til, skulle han i behandling.

Det nok en god ting lige at få det tjekket hos lægen, det kan nemlig godt være en kold lungebetændelse.

Anmeld

2. februar 2013

Anonym trådstarter

skovrup skriver:

der virkelig også en slem hoste i omløb, min mand har det samme, han har snart sovet i stuen to mdr på grund af hosten, han har fået noget på recept fra lægen som skulle dæmpe hosten, det anden da han er på det nu og vi har endnu ikke set nogen forandring.

Lægen testede hans infektionstal, som var så lave at de ikke skulle behandles, men hostede han om 5 dage til, skulle han i behandling.

Det nok en god ting lige at få det tjekket hos lægen, det kan nemlig godt være en kold lungebetændelse.

Han gider ikke - og ærligtalt jeg er ved at være godt træt af det.. Har sendt ham til en ven nu, kan simpelthen ikke holde det ud..

Anmeld

2. februar 2013

baby012

Anonym skriver:

Hvor er jeg træt af min kæreste og hans hosteri!..
Han har hostet i 3mdr nu og han gider ikke gå til lægen - det er morgen, middag, aften og nat!!.. Han "lægger" ikke mærke til det, men den lille vågner næsten hver gang han hoster aften/nat.. Det er cirka 15 gange i timen og tit er han ved at kaste op..

Ååååååh!!!

Min kæreste havde også hostet vildt lang tid ! 

Indtil en aften hvor jeg fik nok.. Jeg ringede efter vagtlægen og det viste sig at han havde lungehinde betændelse .. To dage på pencelin, så var det ovre.. 

Se at få ham til lægen, de stakkels mænd er for stædige til selv at kunne tænke så langt 

Anmeld

2. februar 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Min kæreste havde også hostet vildt lang tid ! 

Indtil en aften hvor jeg fik nok.. Jeg ringede efter vagtlægen og det viste sig at han havde lungehinde betændelse .. To dage på pencelin, så var det ovre.. 

Se at få ham til lægen, de stakkels mænd er for stædige til selv at kunne tænke så langt 

Jeg må prøve..
Igår blev jeg bare så sur, han vækkede mig af det der hosteri igår aftes så endte med at rejse mig fra sengen og smække døren.. Og jeg er jo ikke sur på ham, bare voldsomt træt af hans hoste..

Anmeld

2. februar 2013

Nemesis

Så må du jo bede ham sove på sofaen indtil han endten går til lægen og får noget for hosten eller til den er væk!

Anmeld

2. februar 2013

baby012

Anonym skriver:

Jeg må prøve..
Igår blev jeg bare så sur, han vækkede mig af det der hosteri igår aftes så endte med at rejse mig fra sengen og smække døren.. Og jeg er jo ikke sur på ham, bare voldsomt træt af hans hoste..

Hvis jeg var dig ville jeg ringe efter en vagtlæge.. 

Hvirfor vil han ikke gå til læge ?? 

Anmeld

2. februar 2013

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

Så må du jo bede ham sove på sofaen indtil han endten går til lægen og får noget for hosten eller til den er væk!

Problemet er at han gør det allerede men det er så voldsomt at selv naboen har spurgt til det.

Anmeld

2. februar 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg ringe efter en vagtlæge.. 

Hvirfor vil han ikke gå til læge ?? 

Jamen han er mand, han fejler intet.. :/

Anmeld

2. februar 2013

Nemesis

Anonym skriver:

Problemet er at han gør det allerede men det er så voldsomt at selv naboen har spurgt til det.

Hvis det er så voldsomt så kan han vel heller ikke selv få sovet??

Men du må jo sætte det på spidsen, at endten går han til læge eller flytter indtil det er overstået...Du må jo høre ham om det virkelig er vigtigere at være "mand" end at tage hensyn til sit barn og kæreste.

Fortæl ham at endten sker der noget nu, eller også kan du faktisk ikke holde ud at leve sammen med ham pga hosten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.