Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
_-Kathrine-_ skriver: Ogs mig, ogs mig
Ogs mig, ogs mig
Er det sådan et picnic sted?? Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StineW79 skriver: Nettemor er jo faktisk fra Viborg, så hvis det var ku man jo lave en opsamlings rundte, så man ku følges ad! Vil godt love dig at nettemor er sød! Vh stine
Nettemor er jo faktisk fra Viborg, så hvis det var ku man jo lave en opsamlings rundte, så man ku følges ad!
Vil godt love dig at nettemor er sød! Vh stine
StineW79 skriver: Er det sådan et picnic sted?? Vh stine
TUSIND tak for en super hyggelig dag!
wamse skriver: Rigtig god shoppetur Er sikker på, at det bliver hyggeligt, Nettemor virker simpelthen som et rigtig dejligt menneske
Rigtig god shoppetur Er sikker på, at det bliver hyggeligt, Nettemor virker simpelthen som et rigtig dejligt menneske
Årh hvor er du sød Tusind tak
Du virker også som en fantastisk pige
Dot D skriver: Nej, det kunne være meget værre.... Det må vi gøre noget ved på et tidspunkt Og jeg er helt enig med Wamse, Nettemor OG du virker nemlig til at være enormt søde, rare, kærlige, ærlige og dejlige personer, jer ville jeg gerne møde Så kan I nu have en rigtig dejlig dag - og jeg håber vi ses
Nej, det kunne være meget værre....
Det må vi gøre noget ved på et tidspunkt
Og jeg er helt enig med Wamse, Nettemor OG du virker nemlig til at være enormt søde, rare, kærlige, ærlige og dejlige personer, jer ville jeg gerne møde
Så kan I nu have en rigtig dejlig dag - og jeg håber vi ses
Jeg er med på vognen med at vi skal møde dig søde Dot
JulieE skriver: Åhr... Jge er misundelig Rigtig god shoppetur!!!
Åhr... Jge er misundelig Rigtig god shoppetur!!!
Du må komme og være med en dag! Kunne være super hyggeligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128