Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja gæt hvem jeg ska møde til lidt shopping i dag??
Jeps jeg ska da møde Nettemor, til shopping. Vi ska på stil jagt. Ih jeg glæder mig!! Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StineW79 skriver: Ja gæt hvem jeg ska møde til lidt shopping i dag?? Jeps jeg ska da møde Nettemor, til shopping. Vi ska på stil jagt. Ih jeg glæder mig!! Vh stine
Det lyder bare rigtig hyggeligt.
I må have en god shoppe tur.
Og god weekend
Øv, jeg håbede lige, at skrev MIG
Dot D skriver: Øv, jeg håbede lige, at skrev MIG
Vi ka da også sagtens finde en dag!! Det ville også være rigtig hyggeligt!! Vh stine
StineW79 skriver: Vi ka da også sagtens finde en dag!! Det ville også være rigtig hyggeligt!! Vh stine
Det kunne det nemlig Hvor er du egentligt fra?
Dot D skriver: Det kunne det nemlig Hvor er du egentligt fra?
Bor i gjellerup, 5 fra herning. Så vi har vist ik langt til hinanden! Vh stine
wamse skriver: Rigtig god shoppetur Er sikker på, at det bliver hyggeligt, Nettemor virker simpelthen som et rigtig dejligt menneske
Rigtig god shoppetur Er sikker på, at det bliver hyggeligt, Nettemor virker simpelthen som et rigtig dejligt menneske
Hun virker nemlig bare så sød og alt positiv i sine svar, så glæder mig!! Vh stine
StineW79 skriver: Bor i gjellerup, 5 fra herning. Så vi har vist ik langt til hinanden! Vh stine
Nej, det kunne være meget værre....
Det må vi gøre noget ved på et tidspunkt
Og jeg er helt enig med Wamse, Nettemor OG du virker nemlig til at være enormt søde, rare, kærlige, ærlige og dejlige personer, jer ville jeg gerne møde
Så kan I nu have en rigtig dejlig dag - og jeg håber vi ses
ih rigtig god fornøjelse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128