hvornår bliver det min tur ? (;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2013

Timmner

Ka+Ma=Be skriver:

Hehe ja det kunne jo næsten ikke ramme bedre!

Jeg vil også rigtig gerne giftes - ingen tvivl om det Men jeg kan også mærke, at det ikke er samme "trang" som for et par år siden. Som om man lidt indeni har givet op - forstår du?!

Men jo det ville da være dejligt med sådan en kærlighedserklæring 

Ja ved godt hvad du mener og har det, det ville sku være dejligt at bliv gift og kalde sig mand og konen rigtig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

Dot D

Kia2013 skriver:

Årh du har lige givet mig lidt håb  jeg har været sammen med min kæreste i lidt over 12 år nu, men intet frieri eller bryllup endnu... men der er altså måske håb forude alligevel

og nej, jeg gider ikke være den der frier... jeg vil fries til, hvis det endelig skal være... tror dog måske problemet ligger i, at min kæreste godt ved, at hvis jeg skal giftes så vil jeg helst på rådhus. Og det vil han vist ikke...

Hi hi, giver gerne håb, hvis jeg kan... Min mand ville så slet ikke giftes, så da han endelig var med på den, så slog jeg til, og det blev på rådhuset...

Jeg tog, hvad jeg kunne få

Anmeld

1. februar 2013

Dot D

Timmner skriver:

Dejligt, håber ikke jeg skal vente såååååå længe

Jeg synes også, at det var længe at vente, men nu er vi blevet gift og kører på 17. år sammen, så det er jo bare skønt

Anmeld

1. februar 2013

Ka+Ma=Be

Timmner skriver:

Ja ved godt hvad du mener og har det, det ville sku være dejligt at bliv gift og kalde sig mand og konen rigtig...

Ja bestemt

Er det noget i taler om? Ved han hvordan du har det?

Anmeld

1. februar 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Vi havde været sammen i 12 år og fået tre børn, da vi blev gift. Det var hele tiden planen, at vi skulle have det bryllup en dag, men der var lige nogle graviditeter, der udskød det. 

Vores bryllup blev ikke mindre fantastisk af, at vi fulgtes til alteret med tre skønne unger - det var en kærlighedsfest, som lige satte prikken over i'et 

Anmeld

1. februar 2013

K&S

hvornår bliv i gift og hvor længe var i sammen inde ??

Søren friede på vores 2-års dag i oktober og vi blev gift året efter i september

Anmeld

1. februar 2013

Victoria2013

Dot D skriver:

Hi hi, giver gerne håb, hvis jeg kan... Min mand ville så slet ikke giftes, så da han endelig var med på den, så slog jeg til, og det blev på rådhuset...

Jeg tog, hvad jeg kunne få

Men gift blev I da 

Jeg er bare ikke meget for kirkebryllup og skulle stå overfor en præst og sige "ja" foran en gud jeg ikke rigtig tror på... ligesom jeg også ville have det svært hvis vores barn skal døbes, men den diskussion SKAL vi jo tage, nu hvor vi skal være forældre... det er ikke noget nemt dilemma hér...

men først skal han altså lige fri... nemlig... hvis det nogensinde sker, er ligesom andre her i tråden - har efterhånden givet lidt op 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.