hvornår bliver det min tur ? (;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
16 svar
0 synes godt om
1. februar 2013

Timmner

hvornår bliv i gift og hvor længe var i sammen inde ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

Ka+Ma=Be

Ork vi har været sammen i 7 år, har en dreng på 1½ år og er stadig ikke gift! Synes efterhånden magien er "forsvundet" fra hele bryllupsideen - SUK

Anmeld

1. februar 2013

Karla

Timmner skriver:

hvornår bliv i gift og hvor længe var i sammen inde ??

Vi blev gift d. 21. Juni 2011, vi havde været kærester i 2 år og 2 måneder da vi blev gift

Anmeld

1. februar 2013

Dot D

Vi blev gift i 2008, og da havde vi været sammen i 12 år

Anmeld

1. februar 2013

Timmner

Ka+Ma=Be skriver:

Ork vi har været sammen i 7 år, har en dreng på 1½ år og er stadig ikke gift! Synes efterhånden magien er "forsvundet" fra hele bryllupsideen - SUK

org, vi er næsten ens, vi har været sammen 7 år og 6 mdr nu efterhånden. har en søn på 14 mdr og vi er ikke gift endnu. men vil virkelig gerne ... !!!!!!!

Anmeld

1. februar 2013

Timmner

Dot D skriver:

Dejligt, håber ikke jeg skal vente såååååå længe

Anmeld

1. februar 2013

Timmner

Karla skriver:

Vi blev gift d. 21. Juni 2011, vi havde været kærester i 2 år og 2 måneder da vi blev gift

Dejligt at høre.

Anmeld

1. februar 2013

Ka+Ma=Be

Timmner skriver:

org, vi er næsten ens, vi har været sammen 7 år og 6 mdr nu efterhånden. har en søn på 14 mdr og vi er ikke gift endnu. men vil virkelig gerne ... !!!!!!!

Hehe ja det kunne jo næsten ikke ramme bedre!

Jeg vil også rigtig gerne giftes - ingen tvivl om det Men jeg kan også mærke, at det ikke er samme "trang" som for et par år siden. Som om man lidt indeni har givet op - forstår du?!

Men jo det ville da være dejligt med sådan en kærlighedserklæring 

Anmeld

1. februar 2013

Victoria2013

Årh du har lige givet mig lidt håb  jeg har været sammen med min kæreste i lidt over 12 år nu, men intet frieri eller bryllup endnu... men der er altså måske håb forude alligevel

og nej, jeg gider ikke være den der frier... jeg vil fries til, hvis det endelig skal være... tror dog måske problemet ligger i, at min kæreste godt ved, at hvis jeg skal giftes så vil jeg helst på rådhus. Og det vil han vist ikke...

Anmeld

1. februar 2013

Aabye

Tjah vi har været sammen i 7 år.. og vi har 2 børn.. En på knap 2 og en på 3 mdr.. Vi bliver gift så snart vi har pengene til at holde festen bag efter.. Jeg VIL giftes i stor hvid kjole og holde en stor fest bag efter  thihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.