Mælke"allergiker" - må man så få græsk yoghurt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2013

**Ønskebabyen

MissMona skriver:

Du kan bruge rismælks"flødecreme". Men tror der er sukker i denne hvis jeg husker rigtigt. Fåes i nogle helsekost. Eller du kan lave en cashewnøddecreme m. Vaniljepulver. Du kan også vælge at blende lidt bær sammen med nogle dadler så får du en lækket sød frugtcreme.

Man behøver ik gå ned på misundelse. Man kan bare lave noget der er lige så lækkert

Kan man få det der rismælks creme i en alm. super brugs f.eks??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

serinasmor

**Ønskebabyen skriver:

Det må jeg heller ikke få, da der er nogle kloge mennesker der har fundet ud af, at der er for meget østrogen i soyamælkeprodukterne..

Jeg har bare lavet en skål med frugten i og en lille bitte smule 72% chokolade.

hmmm ... næste gang så hæld en smule ahornsirup over det også .. så er det stadig en fin fin dessert

Anmeld

6. februar 2013

Brunette-92

Jeg har også mælke allergi, men jeg tænker ikke over det til hverdag. Selvfølgelig skal jeg ikke overdrive med mælk, fløde osv.
Men jeg får ''bare'' ondt i maven, når jeg kan mærke mit mælke allergi.

ved selvfølgelig ikke hvor slemt dit mælkeallergi, men jeg har valgt, at det ikke skal påvirke min hverdag og hvad jeg spiser. :-)

Anmeld

6. februar 2013

**Ønskebabyen

Brunette-92 skriver:

Jeg har også mælke allergi, men jeg tænker ikke over det til hverdag. Selvfølgelig skal jeg ikke overdrive med mælk, fløde osv.
Men jeg får ''bare'' ondt i maven, når jeg kan mærke mit mælke allergi.

ved selvfølgelig ikke hvor slemt dit mælkeallergi, men jeg har valgt, at det ikke skal påvirke min hverdag og hvad jeg spiser. :-)

Jeg har ikke mælkeallergi - jeg er i behandling for barnløshed og har fået at vide jeg så vidt det er muligt skal droppe alt mælk og mælkeprodukter, da det har en negativ indvirkning på kroppens slimhinder..

Hvad gør du med dressinger?
F.eks skal vi have ovnbagt laks til aftensmad. Hertil plejer vi at lave en hj.lavet dressing med græsk yoghurt, dild og purløg. Men det dur jo ikke nu. Hvad kan jeg bruge istedet for??

Anmeld

6. februar 2013

JustMe

Hvad er det for en diæt, du er på? Hvis det er en barnløshedsdiæt, går jeg ud fra, at du også skal holde dig fra hurtige kulhydrater såsom dadler, sirup mv?

Anmeld

6. februar 2013

**Ønskebabyen

JustMe skriver:

Hvad er det for en diæt, du er på? Hvis det er en barnløshedsdiæt, går jeg ud fra, at du også skal holde dig fra hurtige kulhydrater såsom dadler, sirup mv?

Jeg er ikke på nogen diæt, jeg har bare fået at vide af min akupunktør, at jeg skal undgå mælk og mælkeprodukter da det har en negativ indvirkning på slimhinderne i kroppen..

Anmeld

6. februar 2013

JustMe

**Ønskebabyen skriver:

Jeg er ikke på nogen diæt, jeg har bare fået at vide af min akupunktør, at jeg skal undgå mælk og mælkeprodukter da det har en negativ indvirkning på slimhinderne i kroppen..

Prøv at kigge nærmere på bogen "Spis dig gravid" skrevet af Bjarne Stigsby & Charlotte Hartvig. Jeg kender flere, der er blevet naturligt gravide uden fertilitetsbehandlinger vha. kosten beskrevet i den bog (inkl mig selv).

Anmeld

6. februar 2013

**Ønskebabyen

JustMe skriver:

Prøv at kigge nærmere på bogen "Spis dig gravid" skrevet af Bjarne Stigsby & Charlotte Hartvig. Jeg kender flere, der er blevet naturligt gravide uden fertilitetsbehandlinger vha. kosten beskrevet i den bog (inkl mig selv).

Ja ja, men nu er der en grund til vi er i behandling og jeg fejler intet..

Anmeld

7. februar 2013

JustMe

**Ønskebabyen skriver:

Ja ja, men nu er der en grund til vi er i behandling og jeg fejler intet..

Så i er ikke længere i behandling for barnløshed?

Anmeld

7. februar 2013

**Ønskebabyen

JustMe skriver:

Så i er ikke længere i behandling for barnløshed?

Jo??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.