Mælke"allergiker" - må man så få græsk yoghurt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.649 visninger
28 svar
0 synes godt om
1. februar 2013

**Ønskebabyen

Jeg har, grundet vores behandlig for barnløshed, fået at vide jeg skal undgå mælk, ost osv. Altså ting med mælk i.

Må man så få græsk yoghurt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

K&S

**Ønskebabyen skriver:

Jeg har, grundet vores behandlig for barnløshed, fået at vide jeg skal undgå mælk, ost osv. Altså ting med mælk i.

Nej, det må du ikke spise - der er næsten ikke andet end mælkeprodukter i

Anmeld

1. februar 2013

**Ønskebabyen

K&S skriver:

Nej, det må du ikke spise - der er næsten ikke andet end mælkeprodukter i

ØV! Det røg den frugtsalat

Anmeld

1. februar 2013

K&S

**Ønskebabyen skriver:

ØV! Det røg den frugtsalat

Du kan få soyafløde - det kan godt nok ikke piskes stift, men du kan blande vaniliesukker i

Anmeld

1. februar 2013

Studerendemor

**Ønskebabyen skriver:

Du kan skifte det ud med soyayogurth eller soyafløde til piskning. Jeg synes det smager fint, men er heller ikke kræsen. 

Anmeld

1. februar 2013

**Ønskebabyen

K&S skriver:

Du kan få soyafløde - det kan godt nok ikke piskes stift, men du kan blande vaniliesukker i

Det må jeg heller ikke få, da der er nogle kloge mennesker der har fundet ud af, at der er for meget østrogen i soyamælkeprodukterne

Jeg har bare lavet en skål med frugten i og en lille bitte smule 72% chokolade.

Anmeld

1. februar 2013

**Ønskebabyen

skrivemaskine skriver:

Du kan skifte det ud med soyayogurth eller soyafløde til piskning. Jeg synes det smager fint, men er heller ikke kræsen. 

Det må jeg heller ikke få, da der er nogle kloge mennesker der har fundet ud af, at der er for meget østrogen i soyamælkeprodukterne..

Anmeld

1. februar 2013

K&S

**Ønskebabyen skriver:

Det må jeg heller ikke få, da der er nogle kloge mennesker der har fundet ud af, at der er for meget østrogen i soyamælkeprodukterne

Mums, det lyder også lækkert

Anmeld

1. februar 2013

**Ønskebabyen

K&S skriver:

Mums, det lyder også lækkert

Det ser også ret lækkert ud egentlig Men jeg er noooooget misundelig på den skål jeg har lavet til kæresten og hans kammerater, hvor der er græsk youghurt blandet med vanilie henover

Anmeld

2. februar 2013

MissMona

**Ønskebabyen skriver:

Det ser også ret lækkert ud egentlig Men jeg er noooooget misundelig på den skål jeg har lavet til kæresten og hans kammerater, hvor der er græsk youghurt blandet med vanilie henover

Du kan bruge rismælks"flødecreme". Men tror der er sukker i denne hvis jeg husker rigtigt. Fåes i nogle helsekost. Eller du kan lave en cashewnøddecreme m. Vaniljepulver. Du kan også vælge at blende lidt bær sammen med nogle dadler så får du en lækket sød frugtcreme.

Man behøver ik gå ned på misundelse. Man kan bare lave noget der er lige så lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.