Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
**Ønskebabyen skriver: Jeg har, grundet vores behandlig for barnløshed, fået at vide jeg skal undgå mælk, ost osv. Altså ting med mælk i.Må man så få græsk yoghurt??
Jeg har, grundet vores behandlig for barnløshed, fået at vide jeg skal undgå mælk, ost osv. Altså ting med mælk i.Må man så få græsk yoghurt??
Nej, det må du ikke spise - der er næsten ikke andet end mælkeprodukter i
K&S skriver: Nej, det må du ikke spise - der er næsten ikke andet end mælkeprodukter i
**Ønskebabyen skriver: ØV! Det røg den frugtsalat
ØV! Det røg den frugtsalat
Du kan få soyafløde - det kan godt nok ikke piskes stift, men du kan blande vaniliesukker i
Du kan skifte det ud med soyayogurth eller soyafløde til piskning. Jeg synes det smager fint, men er heller ikke kræsen.
K&S skriver: Du kan få soyafløde - det kan godt nok ikke piskes stift, men du kan blande vaniliesukker i
skrivemaskine skriver: Du kan skifte det ud med soyayogurth eller soyafløde til piskning. Jeg synes det smager fint, men er heller ikke kræsen.
**Ønskebabyen skriver: Det må jeg heller ikke få, da der er nogle kloge mennesker der har fundet ud af, at der er for meget østrogen i soyamælkeprodukterne Jeg har bare lavet en skål med frugten i og en lille bitte smule 72% chokolade.
Det må jeg heller ikke få, da der er nogle kloge mennesker der har fundet ud af, at der er for meget østrogen i soyamælkeprodukterne Jeg har bare lavet en skål med frugten i og en lille bitte smule 72% chokolade.
Mums, det lyder også lækkert
K&S skriver: Mums, det lyder også lækkert
**Ønskebabyen skriver: Det ser også ret lækkert ud egentlig Men jeg er noooooget misundelig på den skål jeg har lavet til kæresten og hans kammerater, hvor der er græsk youghurt blandet med vanilie henover
Det ser også ret lækkert ud egentlig Men jeg er noooooget misundelig på den skål jeg har lavet til kæresten og hans kammerater, hvor der er græsk youghurt blandet med vanilie henover
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128