Hmm....hvad siger jeg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2013

Kløver

Holbæktrunten skriver:

Jeg er ssa og arb hver anden weekend. På de hverdags fri jeg har, sker det i ny og næ at jeg holder bassen hjemme - men det er bestemt en sjældenhed!

Når jeg arbejder i weekenden må farmand passe ham, men til gengæld er jeg sammen med Noah i mine friweekender. Han bliver hentet lige efter middagsluren på mine fridage (hvilket betyder at han kun har omkring 4 vågne timer hos dagplejeren), og så hygger vi herhjemme.

Jeg har ikke den mindste smule dårlige samvittighed - jeg står op kl 5 hver morgen, og har også brug for at sove igennem engang imellem.

Til gengæld bliver ungen ikke slæbt med ud og handle, eller skal vente på at rengøringen eller tøjvasken er overstået. Det er klaret til han kommer hjem, så vi kan sappe af og hygge os sammen.

Jeg har ingen planer om at ændre dette mønster, det er det der fungerer for mig og os, og nægter at have dårlig samvittighed over det.

Om du har fri eller ej vedkommer forøvrigt ikke pædagogen - hun skal passe dit job, som du passer dit

Tror nu også at det er de færreste der ikke kan sætte sig ind i at man har brug for en "fridag" engang imellem - min DP ved udemærket godt hvornår jeg har fri, det er de dage jeg henter tidligt

Rigtig god løsning, noget lignende vi gør her at vi udnytter dagplejetiden og derfor har mere koncentreret tid sammen med ungerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her går jeg hjemme på barsel, og thea kommer stort set i bh hver dag. Jeg står nu heller aldrig og forklare pædagogerne hva jeg går og laver, når thea er i børnehave, og tror faktisk at de er ligeglade! 

Nogle gange tager jeg enda en lur, selvom hele huset roder Vh stine

Anmeld

1. februar 2013

LinLin

Omsorgsgiver skriver:

Ja, du har nok ret men burde de ikke ringe til ens mobil først? Og hvis de så ikke kan få fat på en så ringer de til ens arbejdsplads?

Det er nok forskelligt.... Jeg er pædagog så de ved godt jeg ikke har min tlf på mig når jeg er på arbejde

Anmeld

1. februar 2013

Rockertand

StineW79 skriver:

Her går jeg hjemme på barsel, og thea kommer stort set i bh hver dag. Jeg står nu heller aldrig og forklare pædagogerne hva jeg går og laver, når thea er i børnehave, og tror faktisk at de er ligeglade! 

Nogle gange tager jeg enda en lur, selvom hele huset roder Vh stine

Ha-ha-ha....hvor dejligt befriende, at du indrømmer, så er det ikke så flovt for os andre, der gør nøjagtigt det samme

Anmeld

1. februar 2013

Nadia&Daniel

lotchen skriver:

Jeg afleverer også bassen, når en fridag skal bruges på praktiske ting - eller hvis JEG trænger til at få en tår kaffe med en veninde uden at suse rundt efter en 3-årig i trodsalderen!

Så sig du bare med god samvittighed, at du har fri og har en masse at tage dig til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.