tarkoflen skriver:
Ventetiden er ulidelig! Men den skal jo overståes
jeg havde nogle aftaler og så så jeg alt for meget fjernsyn!
Jeg blev forfærdelig meget opmærksom på hver en lille forandring i min krop og var ved at blive vanvittig af, at jeg synes jeg havde mens smerter og ømhed og to gange pletblødte, dog MEGET lidt, muligvis fordi ægget satte sig fast... Men hold nu op jeg var nervøs!
Det er da nogle virkelig fine æg du har fået produceret
jeg fik lagt et to og et tre cellet op, og der er en meget livlig pige, der giver den gas med sparkeriet inde i min mave, til trods for, at det ikke var de allerbedste æg i verden vi fik lavet 
Jeg 

alt hvad jeg kan og hepper på, at det ene i hvert fald er guldægget, der bliver siddende!
Ja ventetiden sucks.... men der er lige som ikke noget at gøre.
Jeg synes faktisk at det er lige nu det er mest nervepirrende fordi man ved det er nu her omkring det sætter sig fast - så man ved ikke om de overhovedet er nået hertil, eller om de sætter sig fast.. så næste uges tid der ved man at det enten har sat sig fast eller ikke, så det er lidt svært synes jeg.. man føler bare der er så meget på spil.... og de ringede lige i dag, at der ikke var blevet noget til frys.. så hvis ikke det lykkes så har vi kun vores sidste icsi i det off. tilbage...
Uhh det skal bare lykkes!!
Men problemet denne gang er at jeg stadig har ondt efter ægudtagningen, og derfor så kan jeg ikke finde ud af om det jeg mærker har noget med det at gøre, eller om det kunne have med en evt. graviditet at gøre. Det er lige før jeg ville ønske at jeg også pletblødte lidt lige som dig, da man så måske kunne tage det som et tegn på en evt. implantation.
jeg er også helt tilfreds med ægene... godt kunne de to andre 4 celler godt lige have væøret uden fragment, så de kunne have været frosset ned, men bare de to der er sat op er gode, så er det jo lige meget 
Det ene æg de ville sætte op var et tre celle, men da de skulle til at sætte det op, opdagede de at det havde delt sig til en 4 celle, så det kan jo være noget af det samme med dine æg... de kan jo dele sig 5 min efter de er sat op.
Tak fordi du hepper - lige meget hvad betyder det meget at man føler der er nogen der puster lidt babystøv i ens retning!!
Det er så fedt det går godt med din graviditet!! Tiden går bare så hurtigt, du er vel allerede over halvvejs, når du har været til md/kønsscanning!?