og så er jeg ruger igen... kryds fingre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2013

Lou

tarkoflen skriver:

Ventetiden er ulidelig! Men den skal jo overståes jeg havde nogle aftaler og så så jeg alt for meget fjernsyn!

Jeg blev forfærdelig meget opmærksom på hver en lille forandring i min krop og var ved at blive vanvittig af, at jeg synes jeg havde mens smerter og ømhed og to gange pletblødte, dog MEGET lidt, muligvis fordi ægget satte sig fast... Men hold nu op jeg var nervøs!

Det er da nogle virkelig fine æg du har fået produceret jeg fik lagt et to og et tre cellet op, og der er en meget livlig pige, der giver den gas med sparkeriet inde i min mave, til trods for, at det ikke var de allerbedste æg i verden vi fik lavet

Jeg alt hvad jeg kan og hepper på, at det ene i hvert fald er guldægget, der bliver siddende!

Ja ventetiden sucks.... men der er lige som ikke noget at gøre. 

Jeg synes faktisk at det er lige nu det er mest nervepirrende fordi man ved det er nu her omkring det sætter sig fast - så man ved ikke om de overhovedet er nået hertil, eller om de sætter sig fast.. så næste uges tid der ved man at det enten har sat sig fast eller ikke, så det er lidt svært synes jeg.. man føler bare der er så meget på spil.... og de ringede lige i dag, at der ikke var blevet noget til frys.. så hvis ikke det lykkes så har vi kun vores sidste icsi i det off. tilbage... 

Uhh det skal bare lykkes!! 

Men problemet denne gang er at jeg stadig har ondt efter ægudtagningen, og derfor så kan jeg ikke finde ud af om det jeg mærker har noget med det at gøre, eller om det kunne have med en evt. graviditet at gøre. Det er lige før jeg ville ønske at jeg også pletblødte lidt lige som dig, da man så måske kunne tage det som et tegn på en evt. implantation. 

jeg er også helt tilfreds med ægene... godt kunne de to andre 4 celler godt lige have væøret uden fragment, så de kunne have været frosset ned, men bare de to der er sat op er gode, så er det jo lige meget  Det ene æg de ville sætte op var et tre celle, men da de skulle til at sætte det op, opdagede de at det havde delt sig til en 4 celle, så det kan jo være noget af det samme med dine æg... de kan jo dele sig 5 min efter de er sat op.

Tak fordi du hepper - lige meget hvad betyder det meget at man føler der er nogen der puster lidt babystøv i ens retning!!

Det er så fedt det går godt med din graviditet!! Tiden går bare så hurtigt, du er vel allerede over halvvejs, når du har været til md/kønsscanning!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

Lou

DAs mor skriver:

Tusind tak!!! 

Anmeld

4. februar 2013

Putomanen

Lou skriver:

Ihh tak, et kompliment kun forstået af et begrænset publikum. Men det er super fedt. De ringer i morgen og fortæller om de andre to er blevet fryseegnet. Håber 

og håber selvfølgelig endnu mere at i hvert fald det ene ægene sætter sig fast! helt ubeskriveligt meget!!!!

jeg har slappet vildt meget af, set en masse film og serier  Og strikker og læser. Og ellers arbejder jeg fuldtid så egentlig laver jeg en masse for at få tiden til at gå.. Men det nu alligevel svært!!

hvordan går det med jer, har i været til samtaler i det private endnu?

Jeg tror at man skal være en del af denne verden før man kan forstå, hvor meget det kan betyde. Så er det dejligt at der findes denne gruppe, hvor man kan skrive med andre, som forstår ens følelser og forløb
Det er godt at du får slappet af og passet godt på dig selv, det er vigtigt!
Vi har været til samtaler og er også i fuld gang med en kort behandlingandling hos Triangel. I morgen skal jeg have taget æg ud, så for mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.