og så er jeg ruger igen... kryds fingre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.281 visninger
22 svar
0 synes godt om
1. februar 2013

Lou

Ja i går fik jeg sat to fine 4 celle æg op. Der var denne gang 4 æg der havde delt sig, og de dyrker så de 2 andre videre til frys hvis de klare den.. så jeg fik to 4 celle æg op, hvilket skulle være super .. så jeg er bare så glad. 

Sidt var der kun et godt æg ud af 15, så 4 ud af 10 er da en klar forbedring....

Så nu er det bare den lange ventetid!! Det er så underligt at der ligger to æg derinde, og man aner ikke hvordan det går med dem, og man kan ikke mærke noget som helst... jeg føler vi har et godt udgangspunkt, men der er jo ingen garantier, så det er jo alligevel lidt svært... 

Hvordan klare i ventetiden...? er der nogen af jer der bare har vidst at den var god nok? 

Åhh håber i vil krydse fingre for os... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

Anitta-sofie

ja ventetiden er svær og pokkers lang er selv ca midt i den

Håber det lykedes for jer

Anmeld

1. februar 2013

Viventerjer

Lou skriver:

Ja i går fik jeg sat to fine 4 celle æg op. Der var denne gang 4 æg der havde delt sig, og de dyrker så de 2 andre videre til frys hvis de klare den.. så jeg fik to 4 celle æg op, hvilket skulle være super .. så jeg er bare så glad. 

Sidt var der kun et godt æg ud af 15, så 4 ud af 10 er da en klar forbedring....

Så nu er det bare den lange ventetid!! Det er så underligt at der ligger to æg derinde, og man aner ikke hvordan det går med dem, og man kan ikke mærke noget som helst... jeg føler vi har et godt udgangspunkt, men der er jo ingen garantier, så det er jo alligevel lidt svært... 

Hvordan klare i ventetiden...? er der nogen af jer der bare har vidst at den var god nok? 

Åhh håber i vil krydse fingre for os... 

Anmeld

1. februar 2013

Lou

Anitta-sofie skriver:

ja ventetiden er svær og pokkers lang er selv ca midt i den

Håber det lykedes for jer

åhh halvvejs... hvor spændende!!! Hvordan har du det, nogle tegn? Kan huske fra sidst at man bliver skør midt i mellem af at være så over opmærksom på alt hvad der foregår i ens krop!! 

Har du været igennem det før eller er det første gang?

Anmeld

1. februar 2013

Lou

Viventerdig skriver:

Tak - og i lige måde på iglo ægene  

Hvordan har du det denne gang? 

Anmeld

1. februar 2013

Carina:-)

1. februar 2013

Putomanen

Sikke mange og fine æg du har produceret! Det kan du bestemt være stolt af 

Jeg håber at mindst et af dem sætter sig rigtig godt fast 

Ventetiden er forfærdelig, og jeg forsøger altid at lave en masse aftaler med veninder osv for at få tankerne lidt væk. En god bog, som man forsvinder helt ind i, er også rigtig godt. Men det er nok umuligt at få ventetiden til at blive tålelig 

Anmeld

1. februar 2013

Anitta-sofie

Lou skriver:

åhh halvvejs... hvor spændende!!! Hvordan har du det, nogle tegn? Kan huske fra sidst at man bliver skør midt i mellem af at være så over opmærksom på alt hvad der foregår i ens krop!! 

Har du været igennem det før eller er det første gang?

puha har haft alt fra oppustethed til øm mave . kvalme og ømme boobs som den seneste i rækken af symptomer.

et er første forsøg jeg er igang med går og ruger på 2 fine æg. og prøøøøver ikk at tænke aaalt for meget over det. Men er sq svært , man er jo opmærksom på ALT der sker.

Anmeld

1. februar 2013

Viventerjer

Lou skriver:

Tak - og i lige måde på iglo ægene  

Hvordan har du det denne gang? 

Mange tak jamen har det faktisk rigtig fint hader den ventetid, men det heldigvis slut mandag .. Jeg syntes faktisk jeg mærker en del mere denne gang end sidste forsøg .. Er lidt småsvindel, tisser oftere og får en del jag og stik i underlivet .. Uhh krydser sådan for at, det er vores tur nu

Anmeld

1. februar 2013

Agnete

Ja ventetiden er laaang, fik lagt 2 æg op onsdag, men skal heldigvis arbejde 14 ud af 15 dage til g-test :-) Men ellers går jeg og dag-drømmer om min kommende baby  

Men jeg ved bare at den er der  Blev gravid i første forsøg (men mistede desværre i uge 9), så selvfølgelig bliver jeg da også gravid denne gang

Krydser fingre for os alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.