date ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2013

Anonym trådstarter

Problembarnet skriver:

pisse meget :-)

han kom og hentede mig - fordi jeg lige missede toget  og under hele turen blev der ikke sagt ret meget - den der pinlige tavshed.. og lige en bemærkning i ny og næ...  

og så kom vi til bowlingehallen.. og så løsnede det hele bare lidt op.. og han er højre håndet... ville gøre sig dårlig for min skyld, så han prøvede med venstre hånd 2 gange... og fik 2 strikes   og derefter kunne vi tale i timevis-... der var ikke mange pauser 

ihh hvor fedt - frygter bare den tavshed ,,
vil rigtig gerne lave noget - i know..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Er du rigtig rigtig RIGTIG genert, så kan det hjælpe at tænke over mulige samtale-emner hjemmefra og så huske dem til hvis der opstår pinlig tavshed Simpelthen bare at skrive ned hvad du gerne vil fortælle om dig og hvad du gerne vil vide om ham og så lav det i punktform

jeg bliver noget så genert hvis man man skal sidde og kigge og snakke - for så ved jeg at man glor ekstra meget på hinanden..

frem for hvis man fortager sig noget, så følels det mere naturligt, kan du følge mig ?

Anmeld

1. februar 2013

Team Putte

Anonym skriver:

jeg bliver noget så genert hvis man man skal sidde og kigge og snakke - for så ved jeg at man glor ekstra meget på hinanden..

frem for hvis man fortager sig noget, så følels det mere naturligt, kan du følge mig ?

Præcis hvad jeg skrev først.. Det kan nemt blive akavet.. Men hvis man går en tur kan man snakke og se på andet end hinanden

Anmeld

1. februar 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Anonym skriver:

ihh hvor fedt - frygter bare den tavshed ,,
vil rigtig gerne lave noget - i know..

forstår jeg godt, den er også møg ubehagelig... 

Men hvis du sørger for at I mødes der hvor I nu aftaler.. og så direkte i gang.. så sparer man da 20 min. tavshed 

Anmeld

1. februar 2013

henh01

I skal da tage ud og stå på skøjter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.