date ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

878 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. februar 2013

Anonym trådstarter

efter forholdet mellem mig og vores barns far endte, er jeg langt om længe kommet dertil hvor jeg har lyst til at små date igen stille og roligt, det skal så ske her i weekenden ..

hvad skal man fortage sig ? - jeg er lidt genert til at starte på
han virker simpelthen så moden og voksen .. vi har kun snakket sammen via sms og den datning siden vi har fundet hinanden på.

kom gerne med gode råd og tips..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

FrkDitte

Anonym skriver:

efter forholdet mellem mig og vores barns far endte, er jeg langt om længe kommet dertil hvor jeg har lyst til at små date igen stille og roligt, det skal så ske her i weekenden ..

han virker simpelthen så moden og voksen .. vi har kun snakket sammen via sms og den datning siden vi har fundet hinanden på.

Hejsa,

Jeg mødte også min kæreste via nettet..

Det er altid så spænende når man skal mødes "i virkeligheden"..

Jeg synes det er mere afslappende at man laver et eller andet, i stedet for "bare" at sidde og kigge på hinanden på en cafe eller lignende.

Første gang vi mødtes, spillede vi en masse spil. Det løsner lidt op.

Anden gang var vi ude og spille golf, da vi begge spiller golf. Og vi var også ude og spille tennis (jeg havde aldrig prøvet det før og han er sindssyg god til det) Det blev til en masse grin, når jeg fyrede tennisbolden af h..... til eller ikke kunne ramme den... 

Vi er begge to sportsmennesker så det var en god icebreaker..

Ja, det var så 3 år siden og i dag er vi godt på vej mod vores 1. barn 

D.

Anmeld

1. februar 2013

Anonym trådstarter

Hejsa,

Jeg mødte også min kæreste via nettet..

Det er altid så spænende når man skal mødes "i virkeligheden"..

Jeg synes det er mere afslappende at man laver et eller andet, i stedet for "bare" at sidde og kigge på hinanden på en cafe eller lignende.

Første gang vi mødtes, spillede vi en masse spil. Det løsner lidt op.

Anden gang var vi ude og spille golf, da vi begge spiller golf. Og vi var også ude og spille tennis (jeg havde aldrig prøvet det før og han er sindssyg god til det) Det blev til en masse grin, når jeg fyrede tennisbolden af h..... til eller ikke kunne ramme den... 

Vi er begge to sportsmennesker så det var en god icebreaker..

Ja, det var så 3 år siden og i dag er vi godt på vej mod vores 1. barn 

D.

hold da op hvor fedt ..
men hvad kan man evt forslå ? .. for synes det bliver lidt .. jaa.. hvis man bare skal sidde hjemme ved en af os, det virker lidt æv bæv..

vil jo gerne se nogen sider af ham hihi ..

jeg har så et barn fra tidligere..

Anmeld

1. februar 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

jeg og min kæreste vi var ude og bowle første gang... det var meningen det bare var det.... (hvis det nu slet ikke gik) - men det gik så godt at vi bagefter tog ud og spiste..  og så kørte han mig hjem...  

Anmeld

1. februar 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Mødte oz min kæreste på Dating.dk

Datede en del derinde fra og min erfaring siger mig at selvom man har kemi på tekst (Sms og på datingsiden) Behøver man ik nødvendigvis have den i virkeligheden

Det er jo reelt et fremmed menneske du møder, så det er nemmest hvis man laver noget sammen og ik skal sidde og kigge hinanden dybt i øjnene over en romantisk middag.. Det kan hurtigt blive akavet

Er du genert så prøv at se en film i biografen (Altid mødes offentligt med en fra nettet!) Så kan man se hinanden lidt an der i mørket Er der stemning for det kan man tage på café eller gå en tur bagefter, og man har jo lige set en film, så der er ihvertfald noget at snakke om

Anmeld

1. februar 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Mødte oz min kæreste på Dating.dk

Datede en del derinde fra og min erfaring siger mig at selvom man har kemi på tekst (Sms og på datingsiden) Behøver man ik nødvendigvis have den i virkeligheden

Det er jo reelt et fremmed menneske du møder, så det er nemmest hvis man laver noget sammen og ik skal sidde og kigge hinanden dybt i øjnene over en romantisk middag.. Det kan hurtigt blive akavet

Er du genert så prøv at se en film i biografen (Altid mødes offentligt med en fra nettet!) Så kan man se hinanden lidt an der i mørket Er der stemning for det kan man tage på café eller gå en tur bagefter, og man har jo lige set en film, så der er ihvertfald noget at snakke om

du har så ret i det

synes simpelthen bare sådan noget dating noget er pinlig, men det nok fordi jeg er så genert ..

bum bum ..

Anmeld

1. februar 2013

Anonym trådstarter

Problembarnet skriver:

jeg og min kæreste vi var ude og bowle første gang... det var meningen det bare var det.... (hvis det nu slet ikke gik) - men det gik så godt at vi bagefter tog ud og spiste..  og så kørte han mig hjem...  

ihh det var en god afslutning - men var du slet ikk genert ?

Anmeld

1. februar 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Anonym skriver:

ihh det var en god afslutning - men var du slet ikk genert ?

pisse meget :-)

han kom og hentede mig - fordi jeg lige missede toget  og under hele turen blev der ikke sagt ret meget - den der pinlige tavshed.. og lige en bemærkning i ny og næ...  

og så kom vi til bowlingehallen.. og så løsnede det hele bare lidt op.. og han er højre håndet... ville gøre sig dårlig for min skyld, så han prøvede med venstre hånd 2 gange... og fik 2 strikes   og derefter kunne vi tale i timevis-... der var ikke mange pauser 

Anmeld

1. februar 2013

Team Putte

Anonym skriver:

du har så ret i det

synes simpelthen bare sådan noget dating noget er pinlig, men det nok fordi jeg er så genert ..

bum bum ..

Er du rigtig rigtig RIGTIG genert, så kan det hjælpe at tænke over mulige samtale-emner hjemmefra og så huske dem til hvis der opstår pinlig tavshed Simpelthen bare at skrive ned hvad du gerne vil fortælle om dig og hvad du gerne vil vide om ham og så lav det i punktform

Anmeld

1. februar 2013

FrkDitte

Anonym skriver:

hold da op hvor fedt ..
men hvad kan man evt forslå ? .. for synes det bliver lidt .. jaa.. hvis man bare skal sidde hjemme ved en af os, det virker lidt æv bæv..

vil jo gerne se nogen sider af ham hihi ..

jeg har så et barn fra tidligere..

Vi mødtes faktisk hjemme hos mig den første gang.

Den uskrevne regel siger nok man skal mødes et offentligt sted første gang..

Men jeg var meget tryg ved ham og han kørte helt fra Sjælland til Silkeborg for at besøge mig.. (havde også googlet ham..med gode resultater, han er direktør i eget firma og kunne finde en del artikler om ham og hans firma.. )

Så efter at have spillet nogle spil, så gik vi ned i byen og hentede et par sandwich.. og ja..så blev han der til næste dag 

Jeg mener vi spillede kortspil og sådan noget. ret hyggeligt..

Men som en anden foreslår, så tag ud og bowl.. eller hvad med en tur på en skydebane (det synes jeg selv kunne være megafedt)

En rapelletur ned af en silo.. (så får du helt sikkert en anden side af se af ham.. og måske dig selv også)

Squash er også sjovt...

Nu ved jeg så ikke hvor du bor eller dit budget eller hvad du er til.. men håber du finder på noget 

D.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.