Erfaringer med high sensitive test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2013

Babymomma

Jeg testede positiv på sensitiv 3+4 i går (3 gange) og i dag var den almindelige test også positiv, men tog lidt længere tid om at blive det end den sensitive gjorde. Så vel ok alt i alt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2013

Trinebaby

Jeg har kun på en alm der var jeg 5+2 før jeg kunne se nået  

Anmeld

2. februar 2013

Kløver

Kitkat92 skriver:

Hvornår kunne I teste positiv med en high sensitive graviditetstest (10 mIU/ml)? Og hvornår kunne I teste positiv med en almindelig test?

Jeg bestilte hjem fra england, fik med valmed tydelige 2 streger i uge 5+ og først i uge 6+ fik jeg svag streg på den high sensitive test så spild af penge

Anmeld

19. februar 2013

Simplyred

Så fik jeg håb igen!!

Har taget flere tests de sidste dage, da jeg er gået 5-6 dage over tid...-de er alle negative, også den fra i morges! I går ville jeg lige prøve en af de der high-sensitive, og den var også negativ, og så tænkte jeg :" Så er alt håb ude!" Hvis ikke jeg kunne teste postiv med den, så mange dage efter en evt. befrugtning, når de påstår at kunne det efter 6-15 dage, så var det slut!

Min cyklus er omkring 31-33 så den er ikke 100 % pålidelig.....

Jeg vil såååååååååååååååååååååå gerne blive gravid, så de evt.symptomer jeg kan mærke, kan ligeså godt være indbildte  

Synes lidt det jager i underlivet i dag, så frygter at menses kommer i aften eller i morgen tidlig, men krydser fingre for at det er ligamentssmerter pga graviditet...

(min mand har meget dårlig sædkvalitet, så...)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.