Erfaringer med high sensitive test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.231 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. februar 2013

Papillon

Hvornår kunne I teste positiv med en high sensitive graviditetstest (10 mIU/ml)? Og hvornår kunne I teste positiv med en almindelig test?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

ekebiv

Kitkat92 skriver:

Hvornår kunne I teste positiv med en high sensitive graviditetstest (10 mIU/ml)? Og hvornår kunne I teste positiv med en almindelig test?

jeg har oplevet at få taget blodprøve en fredag hvor Hcg viste sig at være 15.
Tage en clearblue digital om søndagen der sagde "gravid".
Blodprøve igen om mandagen der sagde Hcg på 13 så den var da pænt sensitiv

Det var i forbindelse med at jeg havde aborteret næsten 2 måneder tidligere og vi ikke rigtig kunne finde ud af om jeg testede positiv pga ny eller gammel graviditet.

Anmeld

1. februar 2013

Papillon

Op, i håb om flere sidder på baby på denne tid

Anmeld

1. februar 2013

Lullaby

Den var positiv samtidig med den alm clearblue. Dagen før var den negativ så troede ikke den var der men dagen efter sagde både den high sensitive og den alm positiv

Anmeld

1. februar 2013

naomi

jeg kunne teste positiv med alm test før end med high sensitive så kan ikke anbefalde dem

Anmeld

1. februar 2013

Karla

Kitkat92 skriver:

Jeg kunne teste 3+1 på en High sensitive test. Men jeg synes de teste var meget svære at blive klog på. den ene dag var de postive den næste negative. 3+4 kunne jeg teste positiv på en almindelig test

Anmeld

1. februar 2013

Papillon

Tak for svar

Hvis der er flere med erfaringer, så fortæl endelig

Anmeld

1. februar 2013

Rockertand

naomi skriver:

jeg kunne teste positiv med alm test før end med high sensitive så kan ikke anbefalde dem

Det er også min erfaring...

Anmeld

1. februar 2013

Masig

naomi skriver:

Samme her...

Anmeld

1. februar 2013

pcoramt

Kitkat92 skriver:

Jeg har kun prøvet alm test og den vidste klar positiv 3+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.