Kæreste syg.. Hvad kan det være ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

MariaE skriver:

Vivi har også været ramt nu en uges tid af gangen ca. Og hoster selv en del. Eneste der hjælper lidt er hostesaft. Tager toppen så jeg ikke hoster til jeg brækker mig. Det gjorde min datter på sofaen:-S så ja. Din kæreste er vist ramt at samme virus som os andre;-) skod

Vi kontakter lægen imorgen...   Er bange for at han smitter mig når jeg er gravid.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

Pige2009

Omsorgsgiver skriver:

Jeg tænker på en kold lungebetændelse. Men kontakt lægen imorgen.

Det var også min tanke, når nu han ikke har haft feber

Anmeld

31. januar 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Baagøe skriver:

Det var også min tanke, når nu han ikke har haft feber

Ja nemlig.

Anmeld

31. januar 2013

blomst84

Det lyder som den influenza epidemi der har hærget Danmark siden december  men få ham lige til lægen en tur...

Anmeld

31. januar 2013

mariamiss6

Godaften Allesammen..    Ja jeg har en syg kæreste liggende på snart en 1/12 uge.   Han er meget forkølet og har en slem hoste som kan få ham til at kaste op da han hoster ekstremt meget  Han er begyndt at få ondt i siden når han hoster under ribbene.,   Har i prøvet det og hvad kan det muligvis være...  Hilsen Maria 

Sådan havde jeg det faktisk da jeg var gravid, og der fandt vi ud af at hosten skyldtes bronkitis, så det bør han nok få undersøgt jo.

smerten ved ribbenene kan sagtens "bare" være fibersprængning eller almindelige muskelsmertef, som kommer af at hoste for meget over længere tid.

afsted til lægen med ham, så han kan blive lyttet på.

Anmeld

31. januar 2013

Kløver

Den lykkelige skriver:

Ok tænkte bare det kunne være halsbetændelse.. har lige haft det.. der fik jeg også ondt.. det bare fordi man hoster så meget.. og jeg kunne også hoste så meget at jeg "lavede bræk lyde".. hvis du forstår.. det var som om jeg brækkede mig..  lyder "bare" som en slem forkølelse.. men ellers må i smutte til lægen.. God bedring med ham.. 

Sikkert bare forkølelse men ville nok ringe til lægen inden de går på weekend god bedring til ham

Anmeld

31. januar 2013

Tusind Tak Allesammen..  Vi kontakter lægen imorgen.  

Anmeld

31. januar 2013

Mom2

* Maria 5+3 >33 skriver:

Tusind Tak Allesammen..  Vi kontakter lægen imorgen.  

Lyder som en god ide for det er usundt at hoste SÅ meget for længe...!

God bedring med ham

Anmeld

31. januar 2013

Christina9870 skriver:

Lyder som en god ide for det er usundt at hoste SÅ meget for længe...!

God bedring med ham

Tusind Tak...  

Anmeld

31. januar 2013

Frk. Himmelblå

* Maria 5+3 >33 skriver:

Godaften Allesammen..    Ja jeg har en syg kæreste liggende på snart en 1/12 uge.   Han er meget forkølet og har en slem hoste som kan få ham til at kaste op da han hoster ekstremt meget  Han er begyndt at få ondt i siden når han hoster under ribbene.,   Har i prøvet det og hvad kan det muligvis være...  Hilsen Maria 

Lungebetændelse?

Eller også har hosten bøjet nogle ribben. No shit, det kan man godt!

AV!

Til lægen med ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.