Kæreste syg.. Hvad kan det være ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.564 visninger
22 svar
0 synes godt om
31. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Godaften Allesammen..    Ja jeg har en syg kæreste liggende på snart en 1/12 uge.   Han er meget forkølet og har en slem hoste som kan få ham til at kaste op da han hoster ekstremt meget  Han er begyndt at få ondt i siden når han hoster under ribbene.,   Har i prøvet det og hvad kan det muligvis være...  Hilsen Maria 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

Den lykkelige

Har han haft feber?

Anmeld

31. januar 2013

Den lykkelige skriver:

Har han haft feber?

Nej det har han ikk haft..  

Anmeld

31. januar 2013

Den lykkelige

Ok tænkte bare det kunne være halsbetændelse.. har lige haft det.. der fik jeg også ondt.. det bare fordi man hoster så meget.. og jeg kunne også hoste så meget at jeg "lavede bræk lyde".. hvis du forstår.. det var som om jeg brækkede mig..  lyder "bare" som en slem forkølelse.. men ellers må i smutte til lægen.. God bedring med ham.. 

Anmeld

31. januar 2013

B&J

hvis han har været syg så længe så må han en tur til lægen men men men man kan sagtens få ondt ved man hoster nyser kaster op i lang tid

Anmeld

31. januar 2013

Den lykkelige skriver:

Ok tænkte bare det kunne være halsbetændelse.. har lige haft det.. der fik jeg også ondt.. det bare fordi man hoster så meget.. og jeg kunne også hoste så meget at jeg "lavede bræk lyde".. hvis du forstår.. det var som om jeg brækkede mig..  lyder "bare" som en slem forkølelse.. men ellers må i smutte til lægen.. God bedring med ham.. 

Vi vil muligvis ringe til lægen imorgen eller mandag..   har det bedst med at han kommer til lægen 

Anmeld

31. januar 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Jeg tænker på en kold lungebetændelse. Men kontakt lægen imorgen.

Anmeld

31. januar 2013

SHERO

Tror også bare det er en virus, jeg lå med den mellem jul og nytår, og har lige lagt mig igen Der er virkelig mange der er ramt fortiden, vi er nærmest ingen i skolen, og alle med hoste, øm hals og snotnæser... Men et tjek af lægen kan aldrig skade, men så længe der ikke er feber, tvivler jeg på der bliver gjort meget..

God bedring med ham

Anmeld

31. januar 2013

Kris89

min veninde og hendes to børn har lige haft svineinfluenza, kan ikke lige huske hvad de kalder den, men de havde feber... synes da når det er så lang tid at han lige skulle ringe til lægen..

Anmeld

31. januar 2013

Muffinmus

Vivi har også været ramt nu en uges tid af gangen ca. Og hoster selv en del. Eneste der hjælper lidt er hostesaft. Tager toppen så jeg ikke hoster til jeg brækker mig. Det gjorde min datter på sofaen:-S så ja. Din kæreste er vist ramt at samme virus som os andre;-) skod

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.