Har du en fluesmækker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2013

Linna76

marloutti skriver:

Vi har mange fluesmækkere! Også en i køkkenet! Det er da langt mere uhygiejnisk IKKE at få fluerne væk, da de bærer på alle mulige bakterier, man kan blive syg af, hvis de sætter sig på maden.

Og de splatter jo ikke ud, når man klasker dem.

Den bedste er faktisk vores el-smækker. Så får de stød og kommer ikke i kontakt med bordflader eller lignende.

Herude på landet kommer der jo fluer ind med det sammen man åbner en dør eller et vindue. Og de skal altså væk, hvad enten man klasker dem eller får dem viftet ud.

Hvor mange klasker du/dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

marloutti

Linna76 skriver:

Hvor mange klasker du/dag?

Åh, det har jeg da næsten ikke tal på... Måske en ti stykker om dagen i snit, vil jeg gætte på...

Anmeld

7. januar 2014

Linna76

marloutti skriver:

Åh, det har jeg da næsten ikke tal på... Måske en ti stykker om dagen i snit, vil jeg gætte på...

Anmeld

7. januar 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Jeg har altså ikke fluer i mit hjem.. Det har mine veninder og familie heller ikke.
Hvis der endelig er en flue, så er det sådan en enkelt eller to i løbet af sommeren, men det er helt sikkert ikke noget vi er plaget af

Anmeld

7. januar 2014

Mettefpigen

Jeg har 2... Den ene har Lukas smidt et eller andet sted... Den anden er på et bord ude i køkkenet... Men har egentlig ikk et bestemt sted til dem.. Den ene har ligget på ryglænet på sofaen da jeg SKULLE have den ved mig da jeg mødte 2 edderkopper på en aften....

Anmeld

7. januar 2014

MoarMoar

Her hjemme har vi mindst 10 fluesmækker! 

Vi bor på landet med dyr og har derfor mange fluer om sommeren.

Om sommeren kan jeg godt slå 100 fluer i vores køkken inden jeg går i seng. Det ville være ulækkert ikke at slå dem. Jeg vasker mine fluesmækkere i opvaskemaskinen. 

Anmeld

7. januar 2014

Muhmi

Linna76 skriver:

Så skulle den debat lige oppes? haha

Anmeld

7. januar 2014

o1Mutte

Muhmi skriver:

Så skulle den debat lige oppes? haha

Hehe Jeg tænkte det samme..

Anmeld

7. januar 2014

Carina:-)

Edderkopper skal dø...! 

Prøver dog på at undgå at splatte dem... For nøj de store kan splatte!

Hov gammel tråd 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.