Har du en fluesmækker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.093 visninger
78 svar
2 synes godt om
31. januar 2013

Annape

Jeg har min fluesmækker i køkkenet, men idag  sagde en veninde hun tænkte det var uhygiejnisk at have den i  køkkenet!? Hva synes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

Wimmie

Jeg har min fluesmækker i køkkenet, men idag  sagde en veninde hun tænkte det var uhygiejnisk at have den i  køkkenet!? Hva synes i?

Jeg har slet ikke nogen - synes generelt de er ulækre :p

Men altså, hvis man sørger for at vaske den evt.? De kan vel gå i opvaksemaskinen? (hvis man har sådan én)

Anmeld

31. januar 2013

LinLin

Ja - den ligger ovenpå køleskabet, men har brugt den een gang, tror jeg forsøger hellere at jage dyrene ud ad døren!

Anmeld

31. januar 2013

Kay

vi har ingen... ved heller ik hvor jeg ville havde den hvis vi havde en 

Anmeld

31. januar 2013

Annape

Wimmie skriver:

Jeg har slet ikke nogen - synes generelt de er ulækre :p

Men altså, hvis man sørger for at vaske den evt.? De kan vel gå i opvaksemaskinen? (hvis man har sådan én)

Hvordan klasker du fluerne hvis ikke du har fluesmaekkere?

Anmeld

31. januar 2013

Annape

DAs mor skriver:

Ja - den ligger ovenpå køleskabet, men har brugt den een gang, tror jeg forsøger hellere at jage dyrene ud ad døren!

Jagter du alle dyrene ud ad døren? Fluer, hvepse, edderkopper?

Anmeld

31. januar 2013

B&J

vi har ikke en for katten og hunden tager dem, ellers havde jeg en oven på køleskabet som jeg brugte

Anmeld

31. januar 2013

Wimmie

Annape skriver:

Hvordan klasker du fluerne hvis ikke du har fluesmaekkere?

Klasker dem ikke... tror ikke rigtig jeg får fluer her inde midt i byen på 2. sal... Og hvis jeg gør er det nok ikke i overdrevne mængder 

Men da jeg boede i hus uden for byen klaskede jeg dem nu heller ikke...de var der bare - skide irriterende men jeg synes bare det var så klamt at klaske dem - især når de splattede ud over det hele 

Anmeld

31. januar 2013

Annape

Wimmie skriver:

Klasker dem ikke... tror ikke rigtig jeg får fluer her inde midt i byen på 2. sal... Og hvis jeg gør er det nok ikke i overdrevne mængder 

Men da jeg boede i hus uden for byen klaskede jeg dem nu heller ikke...de var der bare - skide irriterende men jeg synes bare det var så klamt at klaske dem - især når de splattede ud over det hele 

Fluesplat! Føj! Hva med edderkopper? De SPLATTER hvis man slår dem! (Det gør jeg ikke, edderkopperne spiser fluer )

Anmeld

31. januar 2013

Wimmie

Annape skriver:

Fluesplat! Føj! Hva med edderkopper? De SPLATTER hvis man slår dem! (Det gør jeg ikke, edderkopperne spiser fluer )

Edderkopper skal dø...! 

Prøver dog på at undgå at splatte dem... For nøj de store kan splatte!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.