Hvor meget maling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2013

modesty

Husk at købe svanemærket maling med MAL kode 00-01. Maling er noget giftigt stads, og selv med det allermildeste anbefales det at man ikke sover i værelset i 1-2 uger efter der er blevet malet (også for voksne).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

trunte89

modesty skriver:

Husk at købe svanemærket maling med MAL kode 00-01. Maling er noget giftigt stads, og selv med det allermildeste anbefales det at man ikke sover i værelset i 1-2 uger efter der er blevet malet (også for voksne).

Det har også både blomsten og svane mærkedet

Anmeld

1. februar 2013

merethe

Profilbillede for merethe
trunte89 skriver:

Jeg fandt ud af, at det jeg har kig på i Bilka dækker 8-10 kvm pr liter

Tak for svaret

Anmeld

1. februar 2013

Pige2009

trunte89 skriver:

Jeg fandt ud af, at det jeg har kig på i Bilka dækker 8-10 kvm pr liter

Perfekt

Anmeld

2. februar 2013

trunte89

Baagøe skriver:

Perfekt

Ja synes dog godt nok ikke det ser ud af meget i den lille spand! Så er spændt på, om det kan række.

Anmeld

3. februar 2013

Pige2009

trunte89 skriver:

Ja synes dog godt nok ikke det ser ud af meget i den lille spand! Så er spændt på, om det kan række.

Nej, men man må jo stole på det

Anmeld

3. februar 2013

Aija`s Mor

nu er jeg selv maler..     et godt råd fra mig til dig...  køb ikke bilka maling, der er alt for meget kalk i det, og det vil betyde at du kan blive nød til at male 2 måske 3 gange, før det dækker..  og maling er ikk giftigt, du skal selvføgelig ikke sove i det samme dag som du har malet det, men 1 til 2 uger er overdrævet...   man skal sku ikke være SÅ sart, jeg arbejde stadig, da jeg var gravid, der var bare nogle produkter jeg ikke måtte male med.. 

Anmeld

3. februar 2013

tarkoflen

Jeg ville tage ned til en farvehandel og snakke med dem...ja malingen er dyrere der, til gengæld skal du ikke male over så mange gange for at få en pænt resultat og du bruger derved ikke lige så meget maling, som hvis du køber noget billig maling og ja så er det jo også tidsbesparende, et stort plus i min bog!

Vi skulle male kælder i vores opgang, og havde først købt noget billig maling, endte med at male det hele 4 gange, og det dækkede stadig ikke, så vi endte faktisk med at køre i en farvehandel og købe noget andet og vupti så så det ordenligt ud...

God fornøjelse med projektet

Anmeld

3. februar 2013

tarkoflen

Aija`s Mor skriver:

nu er jeg selv maler..     et godt råd fra mig til dig...  køb ikke bilka maling, der er alt for meget kalk i det, og det vil betyde at du kan blive nød til at male 2 måske 3 gange, før det dækker..  og maling er ikk giftigt, du skal selvføgelig ikke sove i det samme dag som du har malet det, men 1 til 2 uger er overdrævet...   man skal sku ikke være SÅ sart, jeg arbejde stadig, da jeg var gravid, der var bare nogle produkter jeg ikke måtte male med.. 

jeg er ikke maler, har bare prøvet at male privat med billig maling og øv hvor skal man bare male mange gange før man får et ordentligt resultat, spild af maling, penge og tid!

Køb ordentlig maling fra start, så tager det ikke så lang tid og det bliver så meget pænere

Anmeld

3. februar 2013

trunte89

Aija`s Mor skriver:

Nu har jeg købt det men håber da, at det er til at bruge. Det ene rum er en helt lys lyserød og det andet en lys syren lilla, så håber, at det går når det er så lyse farver.
Mht at som, så maler jeg det mens min datter er på lidt ferie hos hendes farmor, så det går nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.