Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det kommer vist an paa kvalliteten af malingen. Det plejer at staa paa spanden hvor mange kvm den dækker, eller hvordan man siger det.
Saa vil tror at du skal maale op og finde ud af hvor mange kvm der skal males og saa skal det maaske ha en gang ekstra.
Karina84 skriver: Det kommer vist an paa kvalliteten af malingen. Det plejer at staa paa spanden hvor mange kvm den dækker, eller hvordan man siger det. Saa vil tror at du skal maale op og finde ud af hvor mange kvm der skal males og saa skal det maaske ha en gang ekstra.
trunte89 skriver: Når ja, kan selv vær det står på bøtten.Dt var fordi jeg så, at der var 2 bøtter på tilbud i Bilka med 4,5 liter i hver. Og jeg vil gerne både male min datters værelse samt en væg i stuen, men ikke i samme farve. Så jeg var nysgerrig om det mon var nok med en spand til værelset så jeg også kunne få købt maling til stuen i denne omgang
Når ja, kan selv vær det står på bøtten.Dt var fordi jeg så, at der var 2 bøtter på tilbud i Bilka med 4,5 liter i hver. Og jeg vil gerne både male min datters værelse samt en væg i stuen, men ikke i samme farve. Så jeg var nysgerrig om det mon var nok med en spand til værelset så jeg også kunne få købt maling til stuen i denne omgang
Plejer man ikke sige 8-10 kvm pr. liter?
Hvem? skriver: Plejer man ikke sige 8-10 kvm pr. liter?
Prøv at google Det er meget forskelligt fra mærke til mærke og kvaliteten har også noget at sige
Baagøe skriver: Prøv at google Det er meget forskelligt fra mærke til mærke og kvaliteten har også noget at sige
Jeg er lige med på en lytter
merethe skriver: Jeg er lige med på en lytter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128