hvis du vandt 3 millioner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2009

louisepigen23

Finde et andet sted at bo (gerne i 1-plan)
Blive gældsfri
kørekort
hjælpe min mor lidt med hendes gæld, da hun har hjulpet mig med så mange ting...

og ellers hvis der er noget tilbage ind på en opsparing til alt muligt evt en ferie...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

Henriette72

Jeanne skriver:

Jeg vil have prada sko

Ha ha ha skide godt! 

Ja god dag. Jeg vil gerne købe for 3 mill. Prada sko (ved godt du nok ikk vil bruge alle pengene på sko) men synes det er et fedt svar

Anmeld

18. juni 2009

MetteT

Jeg ville først gøre os gæld fri og så vil jeg købe en NY bil...
Er så træt af vores gamle spand.. Eneste plus er at det er stationcar med plads til barnevognen.. Ellers så er der sgu altid et eller andet galt.. Så en splinterNY bil med masser af plads..
Og så sku der laves værelser i overetagen (der er en lejlighed nu) og nyt tag ville også være perfekt...
Så er der vist snart ikke mere at gøre godt med.. Men mon ikk der ku blive til en lille ferie...

Knus Mette

Anmeld

18. juni 2009

Betina88

sabina22 skriver:

hus i sverige hopper jeg lige med på.. men kun et lille et sommerhus ved en skovsø..

Min kæreste vil så gerne bo i Sverige , fordi han synes det er et dejligt land .. Jeg har aldrig været der , hvor der var bjerge , men jeg har været i Götteborg i en weekend for 3 år siden ..

Anmeld

18. juni 2009

BinaMor

Betina88 skriver:

Min kæreste vil så gerne bo i Sverige , fordi han synes det er et dejligt land .. Jeg har aldrig været der , hvor der var bjerge , men jeg har været i Götteborg i en weekend for 3 år siden ..

naturen er sååå smuk... og husene.. og folkefærdet. bare lækkert

Anmeld

18. juni 2009

Betina88

Vi har også snakket om at ta' på ferie i Sverige .. Håber vi har økonomien til det .. Om et års tid ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.