hvis du vandt 3 millioner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2009

Rasmine

Hvis det KUN var 3 mill., ville jeg invitere familie og de næreste venner på en fed ferie, evt. krydstogt.
Og ellers vile jeg skyde resten af på fedt tøj, lækre møbler og lamper, og hyre en rengøringsdame, samt havemand.
Og så ville jeg bruge de sidste 100.000 på et fedt ur til mig selv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg ville betale mit hus ned med en mill. Så ville jeg hyre et sjak håndværkere til at gøre de ting færdige vi ikke selv gider. Jeg ville hyre mig et sjak af sådan nogen have nogen - ligesom dem fra Hokus krokus eller ønskehaven

Så ville jeg tage alle mine gode venner og bekendte og lave en bustur til fx. weissenhauser strand, hvor vi alle sammen skulle bo i en forlænget weekend og have barnepiger med Så skulle der hygges og spises og gås i badeland

Jeg ville gå på halv tid, så jeg havde mere tid til mit firma og jeg ville nyde at jeg kunne invistere i mere i vores firma og prøve nogen af de projekter vi gerne vil.

- Og måske købe mig en nyere bus og en 4 hjulstrækker (gammel en) og en lille smart bil der kører mega langt på literen.

Så ville jeg invistere et par hundrede tusind i vedvarende energi, og energi til mit hus

Det tror jeg må være ca 3 mill... HVis der er noget tilbage, skulle det ryge i firmaet

Anmeld

18. juni 2009

Stumpen

Mebach skriver:

Hvis det KUN var 3 mill., ville jeg invitere familie og de næreste venner på en fed ferie, evt. krydstogt.
Og ellers vile jeg skyde resten af på fedt tøj, lækre møbler og lamper, og hyre en rengøringsdame, samt havemand.
Og så ville jeg bruge de sidste 100.000 på et fedt ur til mig selv!

Ja for mindre kan da ikke gøre det

Anmeld

18. juni 2009

Lilac

Hmm... Jeg er med på idéen om et dyreinternat, og så ville jeg bruge nogle af pengene på et nyt og større hus (og naturligvis nogle nye og fede ting til at putte i huset), og betale min studiegæld af, sætte lidt penge til side til xxx og resten skulle bruges på en jordomrejse (hvis der var nogle tilbage, skulle min mor have en ny bil )

Anmeld

18. juni 2009

eliasogmor

først vil jeg hyre en læge og en sygeplejerske, så vi kan komme hjem fra sygehuset..,så skal de være hos os i døgndrift, indtil han blir rask...og så  vil jeg købe en ny klapvogn...og så skulle vi ud at shoppe....

Anmeld

18. juni 2009

bell-berte

Jeg ville tage uddannelsen til radiograf og sætte resten af pengen på mine pigers opsparing

Anmeld

18. juni 2009

Rasmine

Stumpen skriver:

Ja for mindre kan da ikke gøre det

Nope.

Anmeld

18. juni 2009

FruPudderkvast

Som nogle af de andre siger, så kommer man ikke langt for 3 mio. i dag, men hvis jeg vandt dem, så ville jeg:

- Betale vores gæld ud
- Betale min søster og svogers gæld ud
- Opfylde kærestens største drøm og købe amerikanerbil til ham
- Bruge en halv mio. på rejser, hygge og sjov med kæresten og familien
- Og den sidste mio. skulle sættes til side til min baby!

De fik hurtigt ben at gå på!

Anmeld

18. juni 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jeg vil have prada sko

Anmeld

18. juni 2009

Ni-ko-li-ne

blive gæld fri´..... og gemme 20000 til fornøjelser.... resten skulle investeres eller være til hjælp til hus :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.