gad vide hvor længe jeg skal have ømme bryster.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2013

Putomanen

Kris89 skriver:

Ja det er det sjove, for vi ønsker jo at få ømme bryster

Det er det der er så frustrerende... Skyldes de medicinen eller skyldes de en eventuel graviditet... Åhh, jeg misunder dig ikke 

Jeg  alt hvad jeg kan for dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

Je

tak for og i lige måde...

mon ikke den faktisk nærmere bliver værre anden gang? ja ikk for at smide sår i saltet... tænker bare at hvis vi selv skal igennem flere forsøg tror jeg at jeg ville blive mere og mere desperat...

Jeg har været meget nervøs her 1gang og virkelig bare over tænkt alt. og har overtolket alle symptomer og selvfølgelig blevet voldsomt skuffet da mens smed sit grimme fjæs 4dage før testdag.

Så med at det bliver nemmere håber jeg blot at jeg forhåbentlig vil indse at de symptomer jeg har ihvertfald den 1 uge er pga ælspøjten og ikke alt mulig andet jeg håber og drømmer om.

Men ja det så nemt at sige, det slet ikke sikkert at det bliver nemmere for mig. jo man bliver jo en anelse mere desperat, jeg er blot glad for at vi kan få lidt hjælp og at der reelt er en chance

Anmeld

31. januar 2013

Kris89

ønskebarn74 skriver:

Har ikke haft ÆL.. Det er et fryseforsøg.. Det er crinonen der gør det...

åh... hvordan fungere det egentligt? får du noget til at stimulere din slimhinde og så bliver de sat op når den er klar eller hvordan??

Anmeld

31. januar 2013

ønskebørn74

Kris89 skriver:

åh... hvordan fungere det egentligt? får du noget til at stimulere din slimhinde og så bliver de sat op når den er klar eller hvordan??

Ja.. Det heder estrofem.. Crinonen er progesteron.. Det hormon der holder på barnet.. Crinonen giver sygt ømme patter.. Og jeg får droppelt dosis... 

Anmeld

31. januar 2013

Kris89

BigHope13 skriver:

Jeg har været meget nervøs her 1gang og virkelig bare over tænkt alt. og har overtolket alle symptomer og selvfølgelig blevet voldsomt skuffet da mens smed sit grimme fjæs 4dage før testdag.

Så med at det bliver nemmere håber jeg blot at jeg forhåbentlig vil indse at de symptomer jeg har ihvertfald den 1 uge er pga ælspøjten og ikke alt mulig andet jeg håber og drømmer om.

Men ja det så nemt at sige, det slet ikke sikkert at det bliver nemmere for mig. jo man bliver jo en anelse mere desperat, jeg er blot glad for at vi kan få lidt hjælp og at der reelt er en chance

ja det er rigtigt... man føler man mærker det HELE - selvf. den måned hvor man ved lidt om hvad der sker psykisk - det tror jeg nok

jeg er jo slet ikke i tvivl om at det ikke er graviditet jeg mærker nu.. alligevel kører tankerne...

jeg har også bare gået og været forberedt på mens de sidste måneder... denne gang er vi i behandling og ja som du skriver - der er en reel chance denne måned...

de sidste måneder har jeg ikke oplevet ventetiden - ja ikke engang testet selvom jeg plejer at kunne teste positiv på dag 28 og først fik mens på dag 35. vidste jo den ikk var der...

men nu... pyh.

Anmeld

31. januar 2013

Kris89

ønskebarn74 skriver:

Ja.. Det heder estrofem.. Crinonen er progesteron.. Det hormon der holder på barnet.. Crinonen giver sygt ømme patter.. Og jeg får droppelt dosis... 

AV!!!!!

Anmeld

2. februar 2013

Anitta-sofie

Kender følelsen ventetiden er ulidelig. og det gjorde det bestemt ikke bedre at jeg lige fik 2 dage ekstra blot fordi den oprindelige BP dag er en lørdag.

nåå men mon ikke jeg klarer de to ekstra dage osse, meeen der er fandme laaaaang tid til D 11 hvor jeg har testdagog endnu længere til d 12 hvor svaret kommer.

Du er ikke alene om at få dobbelt Dosis Crinone

For at det lykkedes for dig.

Anmeld

2. februar 2013

Kris89

Anitta-sofie skriver:

Kender følelsen ventetiden er ulidelig. og det gjorde det bestemt ikke bedre at jeg lige fik 2 dage ekstra blot fordi den oprindelige BP dag er en lørdag.

nåå men mon ikke jeg klarer de to ekstra dage osse, meeen der er fandme laaaaang tid til D 11 hvor jeg har testdagog endnu længere til d 12 hvor svaret kommer.

Du er ikke alene om at få dobbelt Dosis Crinone

For at det lykkedes for dig.

jeg skal slet ikke have taget BP skal bare teste herhjemme.. er spændt på hvor lang tid testmonstret kan vente med at teste.. 10 dage endnu...

Anmeld

2. februar 2013

Anitta-sofie

kan man slippe med at hjemmeteste?? hmmm det gad jeg dælme godt, men mest fordi jeg hader nåle, især dem med retning mod mit sarte skind

Anmeld

2. februar 2013

Kris89

Anitta-sofie skriver:

kan man slippe med at hjemmeteste?? hmmm det gad jeg dælme godt, men mest fordi jeg hader nåle, især dem med retning mod mit sarte skind

jeg er blevet insemineret.

fik at vide jeg skulle teste 14 dage efter insemination og derefter give klinikken besked.

ingen snak om BP overhovedet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.