BigHope13 skriver:
Jeg har været meget nervøs her 1gang og virkelig bare over tænkt alt. og har overtolket alle symptomer og selvfølgelig blevet voldsomt skuffet da mens smed sit grimme fjæs 4dage før testdag.
Så med at det bliver nemmere håber jeg blot at jeg forhåbentlig vil indse at de symptomer jeg har ihvertfald den 1 uge er pga ælspøjten og ikke alt mulig andet jeg håber og drømmer om.
Men ja det så nemt at sige, det slet ikke sikkert at det bliver nemmere for mig. jo man bliver jo en anelse mere desperat, jeg er blot glad for at vi kan få lidt hjælp og at der reelt er en chance 
ja det er rigtigt... man føler man mærker det HELE - selvf. den måned hvor man ved lidt om hvad der sker

psykisk - det tror jeg nok

jeg er jo slet ikke i tvivl om at det ikke er graviditet jeg mærker nu.. alligevel kører tankerne...
jeg har også bare gået og været forberedt på mens de sidste måneder... denne gang er vi i behandling og ja som du skriver - der er en reel chance denne måned...
de sidste måneder har jeg ikke oplevet ventetiden - ja ikke engang testet selvom jeg plejer at kunne teste positiv på dag 28 og først fik mens på dag 35. vidste jo den ikk var der...
men nu... pyh.
Anmeld