gad vide hvor længe jeg skal have ømme bryster.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.523 visninger
19 svar
0 synes godt om
31. januar 2013

Kris89

fik ømme bryster to dage inden jeg skulle insemineres (det havde jeg også op til ÆL de gange hjeg har været gravid) - så ikke noget unormalt der..

men jeg har det stadig to dage efter inseminationen... kan selvf. ikke huske hvornår det stoppede sidst

bare træls at have ømme bryster når det ikke er fordi man er gravid..

håber det er et godt tegn.

selvom jeg er bange for at jeg arbejder for meget til at det vil sætte sig fast de gange jeg har været gravid før har jeg faktisk haft ferie ugen ved ÆL (tilfældigt selvf.) så man har jo sine tanker

men det er vel meget normalt ikke at lave andet end at tænke efter insemination... det er ufatteligt at det allerede er over 2 år siden vi smed pillerne, hvorfor er det så lige at 14 dage føles som år?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

BigHope13

Det er så dybt frustrende med de ømme bryster når man ved man ikke er gravid(endnu ihvertfald)

ventetiden er ulidelig. synes også de 14dage føltes som flere mdr
håber det bliver lidt nemmere her anden gang.

Krydser finger for at de ømme bryster bliver , og det bliver et tegn på graviditet.

Anmeld

31. januar 2013

ønskebørn74

Kris89 skriver:

fik ømme bryster to dage inden jeg skulle insemineres (det havde jeg også op til ÆL de gange hjeg har været gravid) - så ikke noget unormalt der..

men jeg har det stadig to dage efter inseminationen... kan selvf. ikke huske hvornår det stoppede sidst

bare træls at have ømme bryster når det ikke er fordi man er gravid..

håber det er et godt tegn.

selvom jeg er bange for at jeg arbejder for meget til at det vil sætte sig fast de gange jeg har været gravid før har jeg faktisk haft ferie ugen ved ÆL (tilfældigt selvf.) så man har jo sine tanker

men det er vel meget normalt ikke at lave andet end at tænke efter insemination... det er ufatteligt at det allerede er over 2 år siden vi smed pillerne, hvorfor er det så lige at 14 dage føles som år?

Samme her.. Har BP på torsdag.. 

Anmeld

31. januar 2013

Putomanen

Jeg har faktisk ømme bryster fra ÆL-sprøjten ca. og indtil jeg får min mens. Det er vildt frustrerende, men det må være en bivirkning af ÆL-sprøjten.

Jeg håber, at ventetiden ikke bliver for hård for dig! Den er helt forfærdelig

Anmeld

31. januar 2013

Kris89

BigHope13 skriver:

Det er så dybt frustrende med de ømme bryster når man ved man ikke er gravid(endnu ihvertfald)

ventetiden er ulidelig. synes også de 14dage føltes som flere mdr
håber det bliver lidt nemmere her anden gang.

Krydser finger for at de ømme bryster bliver , og det bliver et tegn på graviditet.

tak for og i lige måde...

mon ikke den faktisk nærmere bliver værre anden gang? ja ikk for at smide sår i saltet... tænker bare at hvis vi selv skal igennem flere forsøg tror jeg at jeg ville blive mere og mere desperat...

Anmeld

31. januar 2013

Kris89

ønskebarn74 skriver:

Samme her.. Har BP på torsdag.. 

åhh for dig... så er det nok meget normalt under behandling at have ømme bryster fra æl og frem.. men frustrerende.

Anmeld

31. januar 2013

Kris89

Putomanen skriver:

Jeg har faktisk ømme bryster fra ÆL-sprøjten ca. og indtil jeg får min mens. Det er vildt frustrerende, men det må være en bivirkning af ÆL-sprøjten.

Jeg håber, at ventetiden ikke bliver for hård for dig! Den er helt forfærdelig

åh så bliver det da nogle særligt lange 14 dage... for sys godt nok de er ømme idag. både brystet, men især vorten skal der bare IKKE pilles ved lige pt.

håber det bedste

Anmeld

31. januar 2013

Putomanen

Kris89 skriver:

åh så bliver det da nogle særligt lange 14 dage... for sys godt nok de er ømme idag. både brystet, men især vorten skal der bare IKKE pilles ved lige pt.

håber det bedste

Hos mig er det kun selve brystet, men det er også så ømt, at min mand slet ikke må røre det. Men jeg synes det bliver bedre jo mere æl-sprøjten kommer ud af kroppen.

Men jeg håber, at det bliver ved lææænge endnu  

Anmeld

31. januar 2013

ønskebørn74

Kris89 skriver:

åhh for dig... så er det nok meget normalt under behandling at have ømme bryster fra æl og frem.. men frustrerende.

Har ikke haft ÆL.. Det er et fryseforsøg.. Det er crinonen der gør det...

Anmeld

31. januar 2013

Kris89

Putomanen skriver:

Hos mig er det kun selve brystet, men det er også så ømt, at min mand slet ikke må røre det. Men jeg synes det bliver bedre jo mere æl-sprøjten kommer ud af kroppen.

Men jeg håber, at det bliver ved lææænge endnu  

Ja det er det sjove, for vi ønsker jo at få ømme bryster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.