Anonym skriver:
Kære alle,
Så er testdag lige op over, har murren i maven og har pletblødt et par gange over den sidste uge, så frygter at mens snart dukker op... IGEN..
Jeg synes egentlig først, at det er her omkring testtidspunktet, at jeg rigtig tænker på PB, men ellers formår jeg at holde det nogenlunde på afstand i løbet af min cyklus.
Jeg er en af de uheldige, der har en lang cyklus på ca. 40 dage, så der er desværre lidt langt mellem testdagene.. (Da jeg stoppede på P-pillerne for et halvt år siden testede jeg for æg-løsning blot for at se, om jeg havde det, og ca. hvornår det lå, og det lykkedes altså at få en positiv test, men på dette tidspunkt brugte vi prævention, da uddannelsen gerne lige skulle nå at komme i hus inden end evt. fødsel)
Vi har nu prøvet at blive gravide i 3 cyklusser, men det er endnu ikke lykkedes (tror heller ikke rigtig på det denne gang pga. pletblødningerne).. Vi har trofast sex hver anden dag (ikke fordi vi skal, men fordi vi har lyst

, så vi burde havde fanget ÆL-tidspunkterne, men der er altså stadig ikke gevindst!
Til dem, der havde regelmæssig sex hver anden dag eller var sikre på, at de ramte ÆL-tidspunktet: Hvor lang tid gik der inden I blev gravide?
Kh fra hende, der så gerne vil se de to streger!
Her havde vi sex hver dag i 2 mdr..uden held. 3.måned hver 2.dag og så var jeg gravid