Sex hver 2. dag - hvor hurtigt blev I gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2013

Lilott

Jeg stoppede med p-piller først i juni og stod med en positiv test midt i septemper (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Lilott skriver:

Jeg stoppede med p-piller først i juni og stod med en positiv test midt i septemper (:

Håber snart jeg er ligeså heldig 

Anmeld

31. januar 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg blev gravid "i første hug" alle tre gange. Brugte ikke ægløsningstests og havde ikke som sådan sex med faste intervaller eller på bestemte dage. 

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Nogle andre med opløftende erfaringer?

Anmeld

1. februar 2013

supersejeelisabeth@gmail.com

Anonym skriver:

Kære alle, 

Så er testdag lige op over, har murren i maven og har pletblødt et par gange over den sidste uge, så frygter at mens snart dukker op... IGEN..

Jeg synes egentlig først, at det er her omkring testtidspunktet, at jeg rigtig tænker på PB, men ellers formår jeg at holde det nogenlunde på afstand i løbet af min cyklus.

Jeg er en af de uheldige, der har en lang cyklus på ca. 40 dage, så der er desværre lidt langt mellem testdagene.. (Da jeg stoppede på P-pillerne for et halvt år siden testede jeg for æg-løsning blot for at se, om jeg havde det, og ca. hvornår det lå, og det lykkedes altså at få en positiv test, men på dette tidspunkt brugte vi prævention, da uddannelsen gerne lige skulle nå at komme i hus inden end evt. fødsel)

Vi har nu prøvet at blive gravide i 3 cyklusser, men det er endnu ikke lykkedes (tror heller ikke rigtig på det denne gang pga. pletblødningerne).. Vi har trofast sex hver anden dag (ikke fordi vi skal, men fordi vi har lyst &nbsp, så vi burde havde fanget ÆL-tidspunkterne, men der er altså stadig ikke gevindst!

Til dem, der havde regelmæssig sex hver anden dag eller var sikre på, at de ramte ÆL-tidspunktet: Hvor lang tid gik der inden I blev gravide?

Kh fra hende, der så gerne vil se de to streger!

Her havde vi sex hver dag i 2 mdr..uden held. 3.måned hver 2.dag og så var jeg gravid

12+2 idag! :-)

Anmeld

1. februar 2013

k&k&k&k

Anonym skriver:

Nogle andre med opløftende erfaringer?

Første gang var vi ikke klar over at jeg havde ægløsning - faktisk var vi over en uge for tidligt ude så det var et "held" at vores skønne datter blev til

Her 2. gang regnede min mand ud hvornår ægløsning ville være og vi sexede dagen inden og dagen efter ægløsning og stod med en positiv test ca. 14 dage efter

Det skal dog siges at vores datter kun var 4-5 måneder da nummer 2 blev lavet så ved ikke om det har nogen betydning for frugtbarheden

Med venlig hilsen

k&k&k

Anmeld

1. februar 2013

AnnaK89

Vi havde sex en gang i den cyklus vi startede pb. Og det var så lige oveni ÆL, for jeg blev gravid i første hug

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.