Sex hver 2. dag - hvor hurtigt blev I gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.667 visninger
26 svar
0 synes godt om
31. januar 2013

Anonym trådstarter

Kære alle, 

Så er testdag lige op over, har murren i maven og har pletblødt et par gange over den sidste uge, så frygter at mens snart dukker op... IGEN..

Jeg synes egentlig først, at det er her omkring testtidspunktet, at jeg rigtig tænker på PB, men ellers formår jeg at holde det nogenlunde på afstand i løbet af min cyklus.

Jeg er en af de uheldige, der har en lang cyklus på ca. 40 dage, så der er desværre lidt langt mellem testdagene.. (Da jeg stoppede på P-pillerne for et halvt år siden testede jeg for æg-løsning blot for at se, om jeg havde det, og ca. hvornår det lå, og det lykkedes altså at få en positiv test, men på dette tidspunkt brugte vi prævention, da uddannelsen gerne lige skulle nå at komme i hus inden end evt. fødsel)

Vi har nu prøvet at blive gravide i 3 cyklusser, men det er endnu ikke lykkedes (tror heller ikke rigtig på det denne gang pga. pletblødningerne).. Vi har trofast sex hver anden dag (ikke fordi vi skal, men fordi vi har lyst &nbsp, så vi burde havde fanget ÆL-tidspunkterne, men der er altså stadig ikke gevindst!

Til dem, der havde regelmæssig sex hver anden dag eller var sikre på, at de ramte ÆL-tidspunktet: Hvor lang tid gik der inden I blev gravide?

Kh fra hende, der så gerne vil se de to streger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

Lookingforward

Anonym skriver:

Kære alle, 

Så er testdag lige op over, har murren i maven og har pletblødt et par gange over den sidste uge, så frygter at mens snart dukker op... IGEN..

Jeg synes egentlig først, at det er her omkring testtidspunktet, at jeg rigtig tænker på PB, men ellers formår jeg at holde det nogenlunde på afstand i løbet af min cyklus.

Jeg er en af de uheldige, der har en lang cyklus på ca. 40 dage, så der er desværre lidt langt mellem testdagene.. (Da jeg stoppede på P-pillerne for et halvt år siden testede jeg for æg-løsning blot for at se, om jeg havde det, og ca. hvornår det lå, og det lykkedes altså at få en positiv test, men på dette tidspunkt brugte vi prævention, da uddannelsen gerne lige skulle nå at komme i hus inden end evt. fødsel)

Vi har nu prøvet at blive gravide i 3 cyklusser, men det er endnu ikke lykkedes (tror heller ikke rigtig på det denne gang pga. pletblødningerne).. Vi har trofast sex hver anden dag (ikke fordi vi skal, men fordi vi har lyst &nbsp, så vi burde havde fanget ÆL-tidspunkterne, men der er altså stadig ikke gevindst!

Til dem, der havde regelmæssig sex hver anden dag eller var sikre på, at de ramte ÆL-tidspunktet: Hvor lang tid gik der inden I blev gravide?

Følger lige med... 
Vi skal til at prøve 3. cyklus nu her med to dage til ÆL... 

Anmeld

31. januar 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Kære alle, 

De første 9 - 10 måneder havde vi sex hver 2. dag, uden succes (vi måtte i behandling )

Men de kloge hoveder siger 6-12 måneder

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

youngmom skriver:

Følger lige med... 
Vi skal til at prøve 3. cyklus nu her med to dage til ÆL... 

Det er bare helt i orden - så må vi jo håbe, at der er nogle skønne kvinder, der vil dele deres erfaringer med os 

Anmeld

31. januar 2013

Lookingforward

Anonym skriver:

Det er bare helt i orden - så må vi jo håbe, at der er nogle skønne kvinder, der vil dele deres erfaringer med os 

Præcis! 

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

De første 9 - 10 måneder havde vi sex hver 2. dag, uden succes (vi måtte i behandling )

Men de kloge hoveder siger 6-12 måneder

Tak for svar 

Dejligt at du trods den lange ventetid er blevet gravid! Jeg ved også godt, at det er tidligt at være utålmodig, men man håber jo bare så inderligt, at den er der hver eneste gang, man har testdag.. Tror heller ikke det hjalp på det hele, at en veninde blev gravid i første hug samtidig med, at vi startede vores PB op herhjemme - men stadig godt for dem 

Anmeld

31. januar 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Tak for svar 

Dejligt at du trods den lange ventetid er blevet gravid! Jeg ved også godt, at det er tidligt at være utålmodig, men man håber jo bare så inderligt, at den er der hver eneste gang, man har testdag.. Tror heller ikke det hjalp på det hele, at en veninde blev gravid i første hug samtidig med, at vi startede vores PB op herhjemme - men stadig godt for dem 

Man er altid mega utålmodig i starten, men så nyd endelig bare kæresten i dobbeltsengen

Pøj pøj med projektet

Anmeld

31. januar 2013

cmap

Jeg tog p-piller og stoppede midt i august sidste år. Så ved mig var 5 gang lykkens gang. Og vi havde hver 2 dag ca.

Jeg har aldrig taget ægløsningstest og har en cyklus på 28 dage.

Anmeld

31. januar 2013

Lookingforward

cmap skriver:

Jeg tog p-piller og stoppede midt i august sidste år. Så ved mig var 5 gang lykkens gang. Og vi havde hver 2 dag ca.

Jeg har aldrig taget ægløsningstest og har en cyklus på 28 dage.

Jeg har også en cyklus på 28 dage, og jeg havde min mens fra d. 21 januar til d. 25. Kan det så ikke passe at ÆL falder et sted mellem d. 1 og d. 5 februar? 

Anmeld

31. januar 2013

Holbæktrunten

Her var der bonus i første hug med Noah - vi var nygorelakede og knaldede som kaniner ;0) her 2 gang blev det i 2 cyklus, og havde den 1 mdr tjekket æl. Vi sexede ikke der. 2 mdr sexede vi hveranden dag omkring æl og der er sgu bonus! Lige en nota: nogle oplever pletblødninger når ægget sætter sig fast. Murren som om mens er på vej er GANSKE normalt - har haft det begge gange. Så hvis ikke du plejer at pletbløde er der måske håb endnu :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.