billig stof rester søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2013

VIPpigen

Freyjasmor skriver:

Det er altså lidt dårlig stil venner..

Og enig her 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2013

helle85

Tauf skriver:

Jeg så lige i stof og stil de har store poser med rester i til 10kr:-):-)

jeg har desværrer ikke nogen stof butik i nærheden af hvor jeg bor

Anmeld

2. februar 2013

MyLove E

Øv:-(

Anmeld

2. februar 2013

helle85

VIPpigen skriver:

Jeg kigger lige en af dagene... 15*15 er ikke stofrester jeg kan bruge til noget, så at andre kan i stedet for det skal i skralderen er fint

men er vi ikke enige om at det kun er fast stof, og ikke stræk stof du søger??

okay det må du meget gerne.

jo det er rigtig tror ikke stræk stof er så godt

Anmeld

2. februar 2013

rimor

Fenja09 skriver:

Ja, det bliver 75 kr inkl porto så. Er du sød at skrive mig en pb med adresse osv så kan du også lige få mit kontonr.

Det var ikke for at springe ts over,men hvis ts ikke vil købe det til den pris sælger vil have for det, så vil jeg meget gerne købe det da der præcis lige er nogle af de stykker stof jeg mangler i det tæppe jeg er i gang med.

Anmeld

2. februar 2013

helle85

rimor skriver:

Det var ikke for at springe ts over,men hvis ts ikke vil købe det til den pris sælger vil have for det, så vil jeg meget gerne købe det da der præcis lige er nogle af de stykker stof jeg mangler i det tæppe jeg er i gang med.

jeg har skrevet til hende at jeg godt ville købe det. hvis du altså ikke har købt det og overført penge og det hele

Anmeld

3. februar 2013

Fenja09

rimor skriver:

Hvad stykker stof har du set? For kan være at det er noget jeg har mere af  Indtil videre har intet hørt fra TS, men skriver lige til hende igen og hører om hun stadig er interesseret.

/Fenja

Anmeld

3. februar 2013

Fenja09

Sakris skriver:

Fenja, har du set at ts gerne vil købe stoffet? Må give de andre ret i at du ikke kan være bekendt at sælge det til en anden, fordi ts ikke svarer med det samme. Men du kan jo også have skrevet fra mobilen, og ikke set at det var en anden der besvarede?

Jeg troede da at det var ts jeg skrev med!

Anmeld

3. februar 2013

Fenja09

helle85 skriver:

okay så er det solgt

troede at nå det var mig der prettet oprofilen, at jeg så godt måtte give besked først. jeg ville godt give de 50 kr + porto. men var ikke online så sent igår

Jamen det var da til dig at jeg tilbød at sælge det for 50 kr pp - anede ikke det var en anden der skrev på det. Jeg har taget billeder af stoffet til dig ( altså ts). Og nej det er ikke solgt. Send mig en pb og så skal du selvfølgelig have lov at købe stoffet

Anmeld

3. februar 2013

Fenja09

Freyjasmor skriver:

Det er altså lidt dårlig stil venner..

I er lidt hurtige på aftrækkeren herinde - det er måske lige så dårlig stil.

Havde ikke set at det ikke var TS jeg skrev med.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.