Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
helle85 skriver: ved ikke rigtig hvor man skal søge efter ting så håber det er ok at den ligger her.jeg søger billige stof rester
ved ikke rigtig hvor man skal søge efter ting så håber det er ok at den ligger her.jeg søger billige stof rester
Noget bestemt - størrelse, farve, kvalitet og sådan
Dot D skriver: Noget bestemt - størrelse, farve, kvalitet og sådan
helle85 skriver: de skal helst værer 10-15 cm, men ellers er de lige meget jeg skal prøve at sy et indkøbsnet ud af sådan lappe også sy noget andet indvendig
de skal helst værer 10-15 cm, men ellers er de lige meget jeg skal prøve at sy et indkøbsnet ud af sådan lappe også sy noget andet indvendig
Ok, lyder som en spændende idé
Dot D skriver: Ok, lyder som en spændende idé
helle85 skriver: ja jeg håber bare at det kan holde
ja jeg håber bare at det kan holde
Det kan det, hvis du laver dit foer ordentligt... Det er "inderposen" der bærer vægten, det yderste støtter og pynter
Dot D skriver: Det kan det, hvis du laver dit foer ordentligt... Det er "inderposen" der bærer vægten, det yderste støtter og pynter
Hvilken motiver søger du ?
har nogle der er klippet i str 15x15 men de er med børnemotiver
bøllen skriver: Hvilken motiver søger du ? har nogle der er klippet i str 15x15 men de er med børnemotiver
Jeg tror jeg har nogle stofrester liggende, men det meste er nok retro-look. Kan ikke lige huske hvad jeg har for det er længe siden jeg har syet, men vil godt kigge
/Fenja
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128