Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har fået taget 9, 7, 8, 4, 4 og 2 ud.
Har aldrig været synderligt påvirket af det, heller ikke af ÆU. Har været lidt groggy den dag de blev taget ud, men har ellers haft det okay
Held og lykke med ÆU
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
fik taget 6 ud.. og brugte resten af dagen på at være bims af alt det medicin :-S
Rigtig mange tak for alle jeres svar..
Jeg har selv lige været ude og blive scannet idag, og æggene skal ud på Søndag, og der er 14 ægblærer mellem 16 og 24mm.. Så bliver loooovely at få dem ud
Joersholm skriver: Rigtig mange tak for alle jeres svar.. Jeg har selv lige været ude og blive scannet idag, og æggene skal ud på Søndag, og der er 14 ægblærer mellem 16 og 24mm.. Så bliver loooovely at få dem ud
**Ønskebabyen skriver: Det var da vist godt du kom over på det andet medicin Nogle af dem er da godt nok også nogle ordentlige basser. Rigtig meget held og lykke på Søndag..
Det var da vist godt du kom over på det andet medicin Nogle af dem er da godt nok også nogle ordentlige basser. Rigtig meget held og lykke på Søndag..
Ja det har ikke skadet Er super glad for antallet, men lad os Nou se hvor mange der kommer ud på søndag
Ja det er det, lægen kunne også forstå at det så spænder sådan..
Mange takker søde
Joersholm skriver: Ja det har ikke skadet Er super glad for antallet, men lad os Nou se hvor mange der kommer ud på søndag Ja det er det, lægen kunne også forstå at det så spænder sådan.. Mange takker søde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128