Hvor mange æg!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.419 visninger
15 svar
0 synes godt om
31. januar 2013

Joerse

Som overskriften viser, kunne jeg godt tænke mig at høre fra andre der har fået taget æg ud!!

Jeg håber der er nogle der har lyst til at dele med mig hvor mange æg i havde? Hvor store jeres ægblærer var? Og om i var generet af det?

Jeg skal selv ud og scannes imorgen, og forhåbentlig have taget æg ud Søndag eller Mandag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

Dulgretz

Joersholm skriver:

Som overskriften viser, kunne jeg godt tænke mig at høre fra andre der har fået taget æg ud!!

Jeg håber der er nogle der har lyst til at dele med mig hvor mange æg i havde? Hvor store jeres ægblærer var? Og om i var generet af det?

Jeg skal selv ud og scannes imorgen, og forhåbentlig have taget æg ud Søndag eller Mandag

Jeg fik taget 12 æg ud, kan ikke lige huske hvor store æggeblærene var, men mener de var fra 17-22mm...

Jeg synes oplevelse med at få taget æg ud var god. De var rigtig gode til at forklare hvad der skete, og jeg var godt smertedækket, så kunne ikke mærke noget som helst

Havde dog rigtig ondt de følgende dage.. var så oppustet! Så jeg var glad for at jeg fik taget æg ud op til en weekend, for det var 2 dage på sofaen

Håber det går godt med din ægudtagning

Anmeld

31. januar 2013

modesty

Så vidt jeg husker, cirka 7 æg første gang og 14 æg anden gang. De var fine i størrelsen, kan ikke huske hvor store. 17-20 mm, noget i den stil?

Anden gang kunne jeg mærke dem trykke i ugen op til, men det var ikke vildt slemt. Og det gjorde også ondt at få dem taget ud anden gang - men ikke første.

Anmeld

31. januar 2013

**Ønskebabyen

Joersholm skriver:

13 æg på 17-22 mm

Jeg mærkede intet til ÆU men måtte køres på opvågning i kørestol da jeg ikke kunne stå på benene pga det smertestillende de havde givet mig. Det tog mig over en time at blive ok til at køre hjem, og i den time lå jeg bare og har bagefter fået at vide at jeg var helt ligbleg og havde blå læber
Jeg havde smerter i maven i en hel uge bagefter og det var rigtig hårdt for mig

Anmeld

31. januar 2013

Viventerjer

Joersholm skriver:

6 ud den ene gang, syv den anden gang

God vind

Anmeld

31. januar 2013

Putomanen

Joersholm skriver:

Jeg kan ikke huske, hvor store mine æggeblærer var, men jeg mener det var omkring 18-20 mm. Jeg har fået taget 8, 4, 9 og 7 æg ud, så det er lidt varierende.

Jeg er øm i underlivet og jeg har svært ved at løbe, da jeg føler mig tung i underlivet. Samtidig er jeg oppustet. Jeg synes dog at det er mindre bivirkninger, som er til at overleve

Anmeld

31. januar 2013

fnuggi

har denne gang 18 æg der skal ud  

på lørdag de er fra 22mm og ned til 18 mm og regner ikke med at jeg får nogen gener denne gang heller 

Anmeld

31. januar 2013

HopinWishin

Joersholm skriver:

Jeg blev oprindelig medicineret til at skulle insemineres.. men grundet flere ting blev det til ægudtagning istedet.. derfor blev der taget 6 æg ud.. hvoraf 2 blev vellykket befrugtet =)

Anmeld

31. januar 2013

HopinWishin

HopinWishin skriver:

Jeg blev oprindelig medicineret til at skulle insemineres.. men grundet flere ting blev det til ægudtagning istedet.. derfor blev der taget 6 æg ud.. hvoraf 2 blev vellykket befrugtet =)

Og jeg lå på sofaen resten af dagen og blev opvartet af manden.. kunne intet mærke næste dag =)

Anmeld

31. januar 2013

tarkoflen

Jeg fik taget 4 ud første gang og 10 ud anden gang... Jeg kan ikke huske hvor store de var.

2 gang havde jeg lidt ondt især i den side, hvor der er flest æg og det blev faktisk ved efter jeg havde fået taget æg ud!

Rigtig meget held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.