skulle jeg ikke have su?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2013

frkanonym

*Toffee* skriver:

Fik du SU i slutningen af december?

jeps.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

Benjamins'mor

frkanonym skriver:

kan man det, når jeg jo er i "arbejde" ?

Ja da.

Anmeld

31. januar 2013

*Toffee*

frkanonym skriver:

jeps.

Det er de penge der skal dække januar måned. Så derfor har du fået penge fra den 1-18. januar.

Men der er mange der kommer i klemme når de overgår fra det ene system til det andet, netop fordi det ene er forudbetalt og det andet bagudbetalt.

Anmeld

31. januar 2013

frkanonym

*Toffee* skriver:

Det er de penge der skal dække januar måned. Så derfor har du fået penge fra den 1-18. januar.

Men der er mange der kommer i klemme når de overgår fra det ene system til det andet, netop fordi det ene er forudbetalt og det andet bagudbetalt.

ja, det er lidt træls.. 

Anmeld

31. januar 2013

frkanonym

Benjamins'mor skriver:

Ja da.

okay. vil prøve at finde ud af noget  

Anmeld

31. januar 2013

Dinna88

frkanonym skriver:

Enkeltydelser er til tilfælde man IKKE kunne have forudset - så bare snak løs om hvordan du virkelig ikke så det komme osv Det gjorde min kæreste og jeg, da han pludselig måtte sygemeldes grundet operation!

Anmeld

31. januar 2013

Benjamins'mor

frkanonym skriver:

Anmeld

31. januar 2013

frkanonym

Dinna88 skriver:

Enkeltydelser er til tilfælde man IKKE kunne have forudset - så bare snak løs om hvordan du virkelig ikke så det komme osv Det gjorde min kæreste og jeg, da han pludselig måtte sygemeldes grundet operation!

jeg ved virkelig ikke, hvad det er, må jeg ærligt indrømme skal man gå på kommunen, eller?

men hvor meget får man ud af det, og hvornår betaler man det tilbage? 

Anmeld

31. januar 2013

MariaKyedDK

frkanonym skriver:

jeg ved virkelig ikke, hvad det er, må jeg ærligt indrømme skal man gå på kommunen, eller?

men hvor meget får man ud af det, og hvornår betaler man det tilbage? 

enkeltydelse skal du ikke betale tilbage hvis du får det.

ja du skal gå på kommunen og sige du skal søge enkeltydelse, så får du en blanket som du skal udfylde, om hvor meget du forventer udbetalt.. altså hvad du har af regninger osv... 

og så skal du i banken og have en udskrift af jeres indtægter og udgifter, disse skal afleveres sammen med din enkeltydelses blanket. 

Anmeld

31. januar 2013

frkanonym

MariaKyedDK skriver:

enkeltydelse skal du ikke betale tilbage hvis du får det.

ja du skal gå på kommunen og sige du skal søge enkeltydelse, så får du en blanket som du skal udfylde, om hvor meget du forventer udbetalt.. altså hvad du har af regninger osv... 

og så skal du i banken og have en udskrift af jeres indtægter og udgifter, disse skal afleveres sammen med din enkeltydelses blanket. 

tror ikke, jeg kan få det så.. har ikke de vilde udgifter, da jeg bor hjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.