skulle jeg ikke have su?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
23 svar
0 synes godt om
31. januar 2013

frkanonym

hej piger.

jeg gik på en su-berettiget uddannelse, hvor jeg først blev udmeldt den 18. januar. jeg startede på et arbejde den 15. januar, hvor jeg jo så får løn. og da lønperioden går fra den 18.-18. i hver måned, var det jo ikke ret meget, jeg fik i løn, når der også blev trukket arbejdstøj fra i lønnen.

burde jeg ikke have fået su fra 1. januar-18. januar? for jeg har intet fået derfra. har kun fået min løn, som jeg jo ikke kan leve for s: ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

MorTil4<3

frkanonym skriver:

hej piger.

jeg gik på en su-berettiget uddannelse, hvor jeg først blev udmeldt den 18. januar. jeg startede på et arbejde den 15. januar, hvor jeg jo så får løn. og da lønperioden går fra den 18.-18. i hver måned, var det jo ikke ret meget, jeg fik i løn, når der også blev trukket arbejdstøj fra i lønnen.

burde jeg ikke have fået su fra 1. januar-18. januar? for jeg har intet fået derfra. har kun fået min løn, som jeg jo ikke kan leve for s: ..

SU er forubetalt og alm løn er bagudbetalt

så nej du er ikke berettiget til at skal ha udbetalt SU desværre

Anmeld

31. januar 2013

Benjamins'mor

Nej, det burde du ikke, SU er forudbetalt.

Så hvis det er skal du søge enkeltydelse på kommunen.

Anmeld

31. januar 2013

frkanonym

MilleMus1988 skriver:

SU er forubetalt og alm løn er bagudbetalt

så nej du er ikke berettiget til at skal ha udbetalt SU desværre

nåh ja. tak for svar!

Anmeld

31. januar 2013

frkanonym

Benjamins'mor skriver:

Nej, det burde du ikke, SU er forudbetalt.

Så hvis det er skal du søge enkeltydelse på kommunen.

hvad er det? :p og kan jeg det?

Anmeld

31. januar 2013

GUSO

frkanonym skriver:

hej piger.

Nope.. Du skulle måske istedet betale 1/2 su tilbage da du jo har fået for hele januar men kun studeret til den 15.. Su er nemlig forudbetaltt håber du finder en løsning Camilla

Anmeld

31. januar 2013

frkanonym

GUSO skriver:

Nope.. Du skulle måske istedet betale 1/2 su tilbage da du jo har fået for hele januar men kun studeret til den 15.. Su er nemlig forudbetaltt håber du finder en løsning Camilla

mange tak for svar

Anmeld

31. januar 2013

Benjamins'mor

frkanonym skriver:

hvad er det? :p og kan jeg det?

Ja, så supplere de op til en kontanthjælps takst.
Du kan søge det på ydelses kontoret.

Anmeld

31. januar 2013

frkanonym

Benjamins'mor skriver:

Ja, så supplere de op til en kontanthjælps takst.
Du kan søge det på ydelses kontoret.

kan man det, når jeg jo er i "arbejde" ?

Anmeld

31. januar 2013

*Toffee*

frkanonym skriver:

hej piger.

Fik du SU i slutningen af december?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.