Barnevogn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Hov, jeg kan også nævne at vi ikke har bil, så vognen er brugt rigtig rigtig meget 

Jeg kender desværre ikke modellen Hippa du nævner  Sæl-temaet kan du jo købe udenom barnevognen, hvis ikke du ved det  Min Gigant-vogn er også med sæl-temaet (fra 2010), og jeg har stort set det hele med sælen 

Jo, ved godt man kan få alt i sæl temaet, og det SKAL jeg bestemt os eje  Jeg har faktisk tænkt lidt over om det er til piger eller drenge , eller om det er neutralt ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Jo, ved godt man kan få alt i sæl temaet, og det SKAL jeg bestemt os eje  Jeg har faktisk tænkt lidt over om det er til piger eller drenge , eller om det er neutralt ?  

Jeg syntes det er mere neutralt fordi det kan bruges til begge køn - det var også derfor jeg købte det tema da jeg var gravid med min store pige - så kan det genbruges til lillebror/søster 

Anmeld

1. februar 2013

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jeg syntes det er mere neutralt fordi det kan bruges til begge køn - det var også derfor jeg købte det tema da jeg var gravid med min store pige - så kan det genbruges til lillebror/søster 

Jeg synes nemlig os at det er neutralt og kan bruges til begge køn, men blev lidt i tvivl om det alligevel var for piget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.