Barnevogn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
12 svar
0 synes godt om
31. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg synes at alle skriver om Odder og emmaljunga? 

Så tænkte på om der er nogen der har erfaringer med Trille ? Evt Trille Hippa Duo kombivognen ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Så tænkte på om der er nogen der har erfaringer med Trille ? Evt Trille Hippa Duo kombivognen ?

Vi har en trille gigant .. Eller , vi har 2 ..

Har altid været glad for den . Meen , må indrømme , at vi åbenbart har været meget uheldige ..

Vores har stået i skur , og de er begge blevet jordslået , der er kommet et hul i den ene kaleche , overlærredet er gået i stykker på dem begge , hjulene er meget skæve på den ene ..

Det skal lige siges , det er sket af alm. brug , og de ikke er blevet udsat for noget .. 

Så , nu skal vi ud og ha en ny .. Vi køber emmeljunga . Har kun hørt godt om dem ..

Hvis du vil ha en barnevogn der kan holde nogle år , ville jeg ikke rådde dig til at købe trille .. 

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Vi har en trille gigant .. Eller , vi har 2 ..

Har altid været glad for den . Meen , må indrømme , at vi åbenbart har været meget uheldige ..

Vores har stået i skur , og de er begge blevet jordslået , der er kommet et hul i den ene kaleche , overlærredet er gået i stykker på dem begge , hjulene er meget skæve på den ene ..

Det skal lige siges , det er sket af alm. brug , og de ikke er blevet udsat for noget .. 

Så , nu skal vi ud og ha en ny .. Vi køber emmeljunga . Har kun hørt godt om dem ..

Hvis du vil ha en barnevogn der kan holde nogle år , ville jeg ikke rådde dig til at købe trille .. 

Ja det lyder da bestemt ikke som om, det er en Trille jeg skal have fat i så. Synes bare de ser så smarte ud  

Men tak for svar

Anmeld

31. januar 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Anonym skriver:

Jeg har en trille og emmajunga trille er 4 år . Virker som altid har ryst på hjulene da den kun bruges som ude barnevogn og gå tur

Og min Emma er en klapvogn har haft en barnevogn os den var jeg ikk glad for . Men klapvognen er god

Anmeld

31. januar 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg har en Trille Gigant som jeg vil bruge til lillebror/søster. Den er stort set blevet brugt hver dag i 1½ år af Isabella og kan sagtens klare en til 

Jeg har aldrig haft problemer med den - foruden forlæderet som gik op i syningen 

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jeg har en Trille Gigant som jeg vil bruge til lillebror/søster. Den er stort set blevet brugt hver dag i 1½ år af Isabella og kan sagtens klare en til 

Jeg har aldrig haft problemer med den - foruden forlæderet som gik op i syningen 

Jeg har forelsket mig fuldstændig i en Trille Hippa.. Jeg synes den er så smart og kær med den lille sæl.. Men må da indrømme at jeg er kommet i tvivl, nu når man ikk høre andet end at de går i stykker :/

Anmeld

31. januar 2013

FruStolpe

Anonym skriver:

Vi har en Trille. -og er meget glade for den. Den har opfyldt vores krav til en barnevogn.

Med det sagt, så er det ikke en type vogn jeg gad gå flere kilometer med om dagen, den er simpelhen ikke godt nok affjedret.

Men fordi vores kun er sovevogn, så er det perfekt, til en billig penge ikke mindst

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Vi har en Trille. -og er meget glade for den. Den har opfyldt vores krav til en barnevogn.

Med det sagt, så er det ikke en type vogn jeg gad gå flere kilometer med om dagen, den er simpelhen ikke godt nok affjedret.

Men fordi vores kun er sovevogn, så er det perfekt, til en billig penge ikke mindst

Mmh, så er det måske ikke lige vognen for os, da jeg faktisk havde tænkt at jeg ville gå en del ture, især længere ture.. 

Anmeld

31. januar 2013

Laulund87

Vi havde en Trille Gigant og vi var rigtig tilfredse!

Den har kørt utallige kilometer på strand, markeder, i skoven, i byen osv osv. Vi havde den i 3 hårde vintre med meget sne. Den stod ude hver dag, 3 gange om dagen hvor vores datter sov i den.

Det eneste man kunne se var en lille smule rust på hjulene og så var den lidt afbleget af solen. Det synes jeg virkelig er flot af en vogn til 4000 kr som jo er "diskount" og intet være ift Emmaljunga og Odder som mange mener

Anmeld

31. januar 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg har forelsket mig fuldstændig i en Trille Hippa.. Jeg synes den er så smart og kær med den lille sæl.. Men må da indrømme at jeg er kommet i tvivl, nu når man ikk høre andet end at de går i stykker :/

Hov, jeg kan også nævne at vi ikke har bil, så vognen er brugt rigtig rigtig meget 

Jeg kender desværre ikke modellen Hippa du nævner  Sæl-temaet kan du jo købe udenom barnevognen, hvis ikke du ved det  Min Gigant-vogn er også med sæl-temaet (fra 2010), og jeg har stort set det hele med sælen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.