Gå så meget ned i løn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2013

hesøth

Anonym skriver:

Jeg er ansat uden en overenskomst, derfor kan han desværre godt gøre dette.

Til alle der har skrevet noget ang. fagforening, så har jeg snakket med dem, og de siger at jeg er nødt til at vælge om jeg vil acceptere de nye vilkår eller ej. De kan ikke gøre noget.

Ja det er også det jeg tænker. Du må vurdere om du vil beholde jobbet og gå ned i løn - eller sige op.

Træls beslutning .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

Lusi

MariaKyedDK skriver:

Jeg vil gå med til det, mere fordi at har man et arbejde er man meget heldig i danmark lige nu...

men hvis du er utilfreds med det så sig JA, men samtidig så søg andet arbejde..

det vil jeg gøre.

Helt enig.. Man skal sgu bare være glad for overhoved at ha et job!

Anmeld

31. januar 2013

MariaKyedDK

Lusi skriver:

Helt enig.. Man skal sgu bare være glad for overhoved at ha et job!

ja bestemt...

Anmeld

31. januar 2013

Mom

Profilbillede for Mom

Hej,

Det ER mange penge at gå ned i løn!

Så personligt ville jeg, sige ja til buddet fra chefen, men samtidigt søge andet arbejde.. Jeg ville aldrig sige et job op, uden at have et andet.

Og JA jeg ved godt at det er rigtigt mange, som ville være lykkelige for et job i disse tider, men derfor mener jeg ikke, at os som er i job, skal lade os behandle dårligt af den årsag.

Kh Mom

Anmeld

31. januar 2013

Stjerneskud

du risikerer jo at blive fyret hvis du ikke siger ja til lønnedgang. Så jeg tror også bare du må acceptere det og så søge efter andet arbejde.

Anmeld

31. januar 2013

tarkoflen

Mom skriver:

Hej,

Det ER mange penge at gå ned i løn!

Så personligt ville jeg, sige ja til buddet fra chefen, men samtidigt søge andet arbejde.. Jeg ville aldrig sige et job op, uden at have et andet.

Og JA jeg ved godt at det er rigtigt mange, som ville være lykkelige for et job i disse tider, men derfor mener jeg ikke, at os som er i job, skal lade os behandle dårligt af den årsag.

Kh Mom

Helt enig! Og 6 måneder med løn under barsel, det er der godt nok mange, der ikke får, og det skal man også regne med i den lønnedgang!

Men jeg ville da uden tvivl søge efter noget andet

Held og lykke med det hele!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.