hvordan ser du ud dernede.... ??? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2013

baby012

Anonym skriver:

hvordan ser den ud?

En blomst og et hjerte, forbundet af stilke, og så går den lidt op på maven  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Her er der helt glat,sådan foretrækker vi det begge to. 

Anmeld

1. februar 2013

Maise86

modesty skriver:

Jeg har en ret afgrænset trekant helt naturligt. Engang imellem tager jeg lige den anelse der falder udenfor bikinilinjen med en skraber, men det er måske en gang om måneden.

Jeg studser det en smule "forneden" så det bliver lidt lettere at finde rundt i for manden heheh, men ellers ikke.

Helt ærligt så synes jeg at det er grimt, grænsende til det ulækre at barbere håret af. Små stubbe, røde knopper o.s.v. - og selv hvis man bliver vokset synes jeg bare ikke at det er pænt at ligne en skaldet kat mellem benene.

Der er en grund til at vi er bleve skabt med hår mellem benene. Det beskytter og varmer - og det med at man ikke føler sig ren hvis man ikke barberer sig - altså man udsætter området for mange flere bakterier ved at gøre det helt bart end ved at lade behåringen blive og blot vaske sig.

Vil bare lige tilføje at hvis man 'passer' sin barbering er der altså hverken små stubbe eller røde knopper

Det handler jo bare om at passe og pleje det ligesom hvis man barberer ben eller under armene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.