hvordan ser du ud dernede.... ??? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg har jungle dernede - faktisk får jeg transplanteret hår PÅ for at få det mest buskede look ever

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

Mettefpigen

Og det her er min supermand
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. januar 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Hahaha Skal vi finde sammen så???

det lyder da som en super ide

Anmeld

31. januar 2013

-Sigrid-

Anonym skriver:

av av... det er da ikke rart.. men jeg har perioder hvor jeg ikke barbere mig overhovedet dernede.. jeg har ikke noget imod det hvad siger din mand ? (hvis det ikke er for privat ?)

han ville er ligeglad, han kan stadig finde rundt 

jeg gjorde det heller ikke altid inden vi fik barn 

Anmeld

31. januar 2013

Zelinasmor

Barbere mig et par gange i måneden helt glat  Føler mig ikke ren ellers.

Anmeld

31. januar 2013

Stivdie

Mettefpigen skriver:

Og det her er min supermand

Hahaha! Hvis manden havde hår på brystet, så skulle det ALTID være barberet sådan!

Anmeld

31. januar 2013

modesty

Jeg har en ret afgrænset trekant helt naturligt. Engang imellem tager jeg lige den anelse der falder udenfor bikinilinjen med en skraber, men det er måske en gang om måneden.

Jeg studser det en smule "forneden" så det bliver lidt lettere at finde rundt i for manden heheh, men ellers ikke.

Helt ærligt så synes jeg at det er grimt, grænsende til det ulækre at barbere håret af. Små stubbe, røde knopper o.s.v. - og selv hvis man bliver vokset synes jeg bare ikke at det er pænt at ligne en skaldet kat mellem benene.

Der er en grund til at vi er bleve skabt med hår mellem benene. Det beskytter og varmer - og det med at man ikke føler sig ren hvis man ikke barberer sig - altså man udsætter området for mange flere bakterier ved at gøre det helt bart end ved at lade behåringen blive og blot vaske sig.

Anmeld

31. januar 2013

baby012

Har en tattovering dernede, så det er en stor fordel at være glat..  

ellers ville man ikke kunne se den  

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Har en tattovering dernede, så det er en stor fordel at være glat..  

ellers ville man ikke kunne se den  

hvordan ser den ud?

Anmeld

31. januar 2013

Papillon

modesty skriver:

Jeg har en ret afgrænset trekant helt naturligt. Engang imellem tager jeg lige den anelse der falder udenfor bikinilinjen med en skraber, men det er måske en gang om måneden.

Jeg studser det en smule "forneden" så det bliver lidt lettere at finde rundt i for manden heheh, men ellers ikke.

Helt ærligt så synes jeg at det er grimt, grænsende til det ulækre at barbere håret af. Små stubbe, røde knopper o.s.v. - og selv hvis man bliver vokset synes jeg bare ikke at det er pænt at ligne en skaldet kat mellem benene.

Der er en grund til at vi er bleve skabt med hår mellem benene. Det beskytter og varmer - og det med at man ikke føler sig ren hvis man ikke barberer sig - altså man udsætter området for mange flere bakterier ved at gøre det helt bart end ved at lade behåringen blive og blot vaske sig.

Jeg har det på præcis samme måde - både det ene og andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.