Charterferie, hvor skal vi tage hen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2013

Giraffen

Anonym skriver:

Halløj.

Vi står og skal afsted på charterferie, men aner ikke hvor vi skal tage hen. Vi er en rimelig flok der skal afsted, og den ene sidder i kørestol.

Kan I foreslå nogle fede steder? Vi skal afsted i 14 dage, og det må maks koste 10.000 pr. person - gerne med all inklusive.

Egypten og Tunesien er udelukket, pga. urolighederne der er dernede lige pt. desværre.

vi har lige bestilt ferie til teneriffe her til marts og i den forbindelse så jeg altså en video omkring hvor vildt handicapvenligt det var - og nu ka jeg self ikke huske om det var teneriffe eller Malta (tror faktisk det var malta) hvor der var en video med en i kørestol der selv var på ferie dernede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

Anonym trådstarter

betit28 skriver:

vi skal 3 afsted til juni i 14 dage. det koster os 23000 incl morgenmad

Okay, kan du smide et link til det hotel?

Anmeld

10. februar 2013

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

vi har lige bestilt ferie til teneriffe her til marts og i den forbindelse så jeg altså en video omkring hvor vildt handicapvenligt det var - og nu ka jeg self ikke huske om det var teneriffe eller Malta (tror faktisk det var malta) hvor der var en video med en i kørestol der selv var på ferie dernede

Okay - det har temmelig sikkert været Malta der har min kæreste og hans familie været for år tilbage, og det var de ikke så begejstret for, da der stort det ikke er nogle oplevelser/ture at komme på dernede

Anmeld

10. februar 2013

Giraffen

Anonym skriver:

Okay - det har temmelig sikkert været Malta der har min kæreste og hans familie været for år tilbage, og det var de ikke så begejstret for, da der stort det ikke er nogle oplevelser/ture at komme på dernede

nåda ej jeg har KUN hørt skønne ting om malta synes især dansk folkeferie har lavet nogle spændende programmer:

http://www.folkeferie.dk/da/Ferie-i-udlandet/Charterrejser/Malta/

Ellers skal man måske se lidt på hvor det er børnevenligt - for ofte er en barnevogn lidt samme udfordring som kørestol

men som andre sige tror jeg også de kanariske øer ka være en god mulighed, de har jo de der lange strandpromenader og sådan  

Anmeld

10. februar 2013

betit28

Anonym skriver:

Okay, kan du smide et link til det hotel?

det ville jeg meget gerne men aner ikke hvordan man linker??

Anmeld

10. februar 2013

betit28

betit28 skriver:

det ville jeg meget gerne men aner ikke hvordan man linker??

prisen er er for 2 voksne og et barn på 11 år

Anmeld

10. februar 2013

L&V

StineW79 skriver:

DMallorca! Vh stine

Den er jeg med på.. Dejligt folk og skøn natur og familie venligt.. Ellers secilien

Anmeld

10. februar 2013

henh01

Jeg har været på Malta med en kørestolsbruger og det var rigtig handicap venligt.

Hotelettet hedder Holliday vidst nok og rejsen var bestilt gennem dansk folke ferie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.