Charterferie, hvor skal vi tage hen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.750 visninger
27 svar
1 synes godt om
30. januar 2013

Anonym trådstarter

Halløj.

Vi står og skal afsted på charterferie, men aner ikke hvor vi skal tage hen. Vi er en rimelig flok der skal afsted, og den ene sidder i kørestol.

Kan I foreslå nogle fede steder? Vi skal afsted i 14 dage, og det må maks koste 10.000 pr. person - gerne med all inklusive.

Egypten og Tunesien er udelukket, pga. urolighederne der er dernede lige pt. desværre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

Muffinmus

Uha, det er lidt svært, for dere er jo desværre rigtigt mange af de alm steder der har dårlige veje, eller trapper alle vegne.
Måske i skal gå efter foråret, for lige nu er der ikke varmt nogen steder. Eller jo, men så skal i tage til Gran canaria eller lign.
længere ferier er Thailand f.eks.
Hmm, har været på mange græske øer og de er langt fra klapvognsvenlige, så heller ikke handicapvenlige.
Af varme steder lige pt er jo de Kanariske øer, Egypten (som i ikke vil), og Østen f.eks.
Så måske i skal snakke om hvilken retning i gerne vil i?

Anmeld

30. januar 2013

betit28

jeg kan klart anbefale thailand. :-)

Anmeld

30. januar 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Halløj.

Vi står og skal afsted på charterferie, men aner ikke hvor vi skal tage hen. Vi er en rimelig flok der skal afsted, og den ene sidder i kørestol.

Kan I foreslå nogle fede steder? Vi skal afsted i 14 dage, og det må maks koste 10.000 pr. person - gerne med all inklusive.

Egypten og Tunesien er udelukket, pga. urolighederne der er dernede lige pt. desværre.

jeg vil tage til costa del sol i spanien , men kun fordi jeg ELSKER spanien...

Anmeld

30. januar 2013

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Uha, det er lidt svært, for dere er jo desværre rigtigt mange af de alm steder der har dårlige veje, eller trapper alle vegne.
Måske i skal gå efter foråret, for lige nu er der ikke varmt nogen steder. Eller jo, men så skal i tage til Gran canaria eller lign.
længere ferier er Thailand f.eks.
Hmm, har været på mange græske øer og de er langt fra klapvognsvenlige, så heller ikke handicapvenlige.
Af varme steder lige pt er jo de Kanariske øer, Egypten (som i ikke vil), og Østen f.eks.
Så måske i skal snakke om hvilken retning i gerne vil i?

Uhh glemte lige en vigtig detalje kan jeg se vi skal først afsted til sommer, altså i sommerferien ferien skal bare bestilles nu..

Anmeld

30. januar 2013

Anonym trådstarter

betit28 skriver:

jeg kan klart anbefale thailand. :-)

Thailand har vi kigget en smule på, men det er bare ret dyrt..

Anmeld

30. januar 2013

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

jeg vil tage til costa del sol i spanien , men kun fordi jeg ELSKER spanien...

Costa del sol lyder jo fantastisk er det handicapvenligt?

Anmeld

30. januar 2013

GUSO

Rhodos <3 elsker rhodos

Anmeld

30. januar 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Costa del sol lyder jo fantastisk er det handicapvenligt?

Ja det er handikap venligt der er forskel på alle hotellerne, men der hvor vi var, kunne ALLE være med...

Anmeld

30. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Mallorca! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.