synes ikke stregen er tydelig nok? Hvad ser i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2013

Sitrani

Anonym skriver:

Hej piger. Testede positiv i fredags, hvor jeg var 3+3 ( tror jeg) er i dag efter hvad jeg har regnet lidt på 4+1. synes bare ikke mine streger på testene er så tydelige igen. det er selvfølgelig lidt tydeligere i virkeligheden. Den højre er den første test jeg tog, 3+3, og den venstre er i dag, 4+1... Burde den ikke allerede være helt rød? er nemlig i tvivl om jeg er gravid så

graviditetstets er lavet på en måde, så der slet slet ikke kan komme nogen form for streg frem, medmindre man er gravid... så ja, du er gravid! Også selvom stregen er utydelig.....Tillykke....

Hvis du stadig er i tvivl, så gå til lægen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

1990h

Anonym skriver:

Hej piger. Testede positiv i fredags, hvor jeg var 3+3 ( tror jeg) er i dag efter hvad jeg har regnet lidt på 4+1. synes bare ikke mine streger på testene er så tydelige igen. det er selvfølgelig lidt tydeligere i virkeligheden. Den højre er den første test jeg tog, 3+3, og den venstre er i dag, 4+1... Burde den ikke allerede være helt rød? er nemlig i tvivl om jeg er gravid så

de er da meget positive

Anmeld

30. januar 2013

Mother-love

Den er klart positiv. Men du kan ikke forvente at den er brændende positiv endnu. Jeg kunne kun få en meget svag streg da jeg var 4+0. Det er forskelligt fra person til person hvor meget hcg vi producere i starten

Anmeld

30. januar 2013

Hailiesmom11

De er da alle sammen positive

Anmeld

30. januar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Jeg synes udviklingen ser meget fin ud Min egen test var også utydelig ved 4+0 og blev først rigtig tydelige i 5+0 

for dig, men tror nu den er god nok

Anmeld

30. januar 2013

Kløver

Ka+Ma=Be skriver:

Synes da umiddelbart at udviklingen ser fin ud! Jeg testede selv svagt positivt ved det jeg regnede med var 4+1 og 4+2 (den lignede nogenlunde din nyeste)

Anmeld

30. januar 2013

Moma

Tillykke 

Anmeld

30. januar 2013

blomst84

Der er vidst ingen tvivl afsted til lægen med dig... Og kæmpe tillykke!!

Anmeld

31. januar 2013

Trekløver(:

Min streg blev aldrig mere tydelig end din den tydeligste og jeg er da i uge 15 nu. prøv en clearblue digital:-)

Anmeld

31. januar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Altså man kan jo se at HCG stiger... Det stiger bare ikke altid lige hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.