synes ikke stregen er tydelig nok? Hvad ser i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.229 visninger
19 svar
0 synes godt om
30. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej piger. Testede positiv i fredags, hvor jeg var 3+3 ( tror jeg) er i dag efter hvad jeg har regnet lidt på 4+1. synes bare ikke mine streger på testene er så tydelige igen. det er selvfølgelig lidt tydeligere i virkeligheden. Den højre er den første test jeg tog, 3+3, og den venstre er i dag, 4+1... Burde den ikke allerede være helt rød? er nemlig i tvivl om jeg er gravid så
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

Benjamins'mor

Den er positiv.

Men ville alligevel tage et smut til lægen og få bekræftet.

Anmeld

30. januar 2013

Ka+Ma=Be

Synes da umiddelbart at udviklingen ser fin ud! Jeg testede selv svagt positivt ved det jeg regnede med var 4+1 og 4+2 (den lignede nogenlunde din nyeste)

Anmeld

30. januar 2013

MortilElias2010

Hej piger. Testede positiv i fredags, hvor jeg var 3+3 ( tror jeg) er i dag efter hvad jeg har regnet lidt på 4+1. synes bare ikke mine streger på testene er så tydelige igen. det er selvfølgelig lidt tydeligere i virkeligheden. Den højre er den første test jeg tog, 3+3, og den venstre er i dag, 4+1... Burde den ikke allerede være helt rød? er nemlig i tvivl om jeg er gravid så

Kan intet se ud fra det billede - alt for rodet og hvorfor er de tests skilt ad? Gør det een mere gravid eller?  Kan ihvertfald ikke se andre streger end den der altid skal være der. Så een streg. Måske andre kan se andet? 

DET var der så! Men hvorfor også spørge mig  Jeg havde en tydelig streg og en næsten usynlig og smed den ud for jeg var ikke gravid! Tog på studietur og da jeg kom hjem var jeg ekstremt gravid  

One of those blonde moments og kan faktisk godt se den fantastiske nummer to røde streg nu hor jeg har læst de andres indlæg - ha ha åh ha jøsses (grav mig bare ned) 

Tillykke med spiren  Så er det lægens tur næste gang 

Anmeld

30. januar 2013

Pige2009

Anonym skriver:

Positiv! Big time

Anmeld

30. januar 2013

Lotus86

Kan sagtens se stregerne, og synes da også det er en fin udvikling, det er jo ikke sikkert, at du danner hcg så hurtigt.

Anmeld

30. januar 2013

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Kan intet se ud fra det billede - alt for rodet og hvorfor er de tests skilt ad? Gør det een mere gravid eller?  Kan ihvertfald ikke se andre streger end den der altid skal være der. Så een streg. Måske andre kan se andet? 

DET var der så! Men hvorfor også spørge mig  Jeg havde en tydelig streg og en næsten usynlig og smed den ud for jeg var ikke gravid! Tog på studietur og da jeg kom hjem var jeg ekstremt gravid  

One of those blonde moments og kan faktisk godt se den fantastiske nummer to røde streg nu hor jeg har læst de andres indlæg - ha ha åh ha jøsses (grav mig bare ned) 

Tillykke med spiren  Så er det lægens tur næste gang 

Kan du kun se en streg?? Har skilt dem ad da lyset ramte så man ikke kunne se dem, det er det samme som hvis man tester med strimmel test.

Kan i andre også kun se 1 streg??

Anmeld

30. januar 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Kan du kun se en streg?? Har skilt dem ad da lyset ramte så man ikke kunne se dem, det er det samme som hvis man tester med strimmel test.

Nej nej nej jeg ser to streger! Læs mit indlæg igen 

Anmeld

30. januar 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Åh så resten af din besked.. Blev helt bekymret for det var så utydeligt man slet ikke kunne se dem er glad for du kunne alligevel

Anmeld

30. januar 2013

MorDk

Den er positiv... ELLER.... DE er positive! TILLYKKE med det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.