ståstol?:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
christina92! skriver:

Slap dog a!!! Har altså en søn i forvejen hvor jeg ikk hacede en!! Så spøg bare bid lige hovdet a mig

Som jeg kan læse det, forklarer de kloge kvinder, hvorfor de ikke har brugt ståstol . Der er ingen det bider hovedet af dig, men tværtimod bliver der delt råd og erfaringer, eller mangel på samme

Vi har heller ikke brugt den her, på trods af, at farmor har en til min datter, men jeg nægter at hun skal bruge den, inden for mit synsfelt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

Sitrani

christina92! skriver:

Slap dog a!!! Har altså en søn i forvejen hvor jeg ikk hacede en!! Så spøg bare bid lige hovdet a mig

forklar lige hvor henne i mit indlæg jeg "bider hovedet af dig"...???  Hvis det var mig du mente.......

Anmeld

30. januar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

vi har en som han har været rigtig glad for da vi desværre ikke har så mange møbler han kunne bruge til at rejse sig op ad...

SP frarådede det også sammen med hoppegyngen...

Endte med at han faktisk var foran fremfor bagud for de andre som ikke brugte den.. og var også en anden i mødregruppen med den samme gåvogn som os som også oplevede en opblomstring i forhold til lysten til at bevæge sig rundt selv efter han fik den da de også havde samme problem som os med ikke at have møbler de må/kan bruge til støtte når de skulle op...

Anmeld

30. januar 2013

Tvillingemor80

Nej Har vi ikke brugt

Anmeld

31. januar 2013

Mum33

Ja vi havde en og elskede den. Selvfølgelig skal de ikke sidde i den i flere timer, men de der 2 x 10 min om dagen hvor det brænder på ( ud-af døren/mad-situatiner) ja så var den guld værd. Selvfølgelig skal de primært være på gulvet hvor de træner ryg, osv, men det er altså ikke altid de lige gider det. Så er det lidt sjovere at være i en stol hvor man kan komme rundt, så den reddede/lettede os i mange situationer.

Så ja - det var et hit her i huset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.