ståstol?:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.650 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. januar 2013

Christina :-)

Brugte i sådan en meget?:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

Sitrani

overhovedet ikke... jeg er meget imod stå-stole... Hvorfor skulle man bruge sådan en? den lille skal nok rejse sig og stå ved ting rundt omrking, når han/hun er klar til det... hvis man sætter børn ned i stå-stole, så bruger de ikke deres muskler og led i benene, da de ikke skal bære deres egen vægt, så jeg ville fraråde dig den.....

Anmeld

30. januar 2013

MorDk

STN skriver:

overhovedet ikke... jeg er meget imod stå-stole... Hvorfor skulle man bruge sådan en? den lille skal nok rejse sig og stå ved ting rundt omrking, når han/hun er klar til det... hvis man sætter børn ned i stå-stole, så bruger de ikke deres muskler og led i benene, da de ikke skal bære deres egen vægt, så jeg ville fraråde dig den.....

Enig! Kan slet ikke se nogen grund til brugen af sådan en gå/stå stol!

det bedste man kan gøre er at lægge ungerne på gulvet og lade dem "træne" dernede... Når ungerne er klar så står de på dit skød samt rejser sig ved ting og sager.

Anmeld

30. januar 2013

K&S

christina92! skriver:

Vi har aldrig brugt sådan en

Anmeld

30. januar 2013

Christina :-)

Slap dog a!!! Har altså en søn i forvejen hvor jeg ikk hacede en!! Så spøg bare bid lige hovdet a mig

Anmeld

30. januar 2013

Frk.S

christina92! skriver:

Slap dog a!!! Har altså en søn i forvejen hvor jeg ikk hacede en!! Så spøg bare bid lige hovdet a mig

Rolig rolig - det er da vist kun dig der bider.

Du spørger - de svarer, og begrunder hvorfor.

Vi har heller aldrig brugt den slags!

Anmeld

30. januar 2013

Mettefpigen

Brugte den ikk meget, men jaa havde en og brugte den...

Anmeld

30. januar 2013

Fenja09

christina92! skriver:

Nej vi har ikke brugt en ståstol eller gåstol, men talte med vores læge om det fordi jeg syntes det kunne være lækkert at hun kunne komme lidt omkring - for det ville hun nemlig rigtig gerne. Han sagde at der ikke sker noget ved at man bruger den, så længe det ikke "misbruges" dvs 10 min om formiddagen og 10 min om aftenen, så kan man sagtens bruge den. De skal bare ikke sidde i den i f.eks 1 time ad gangen. Jeg er faktisk ikke helt sikker på, at jeg ved hvad en ståstol er, derfor jeg omtaler gåstolen

/Fenja

Anmeld

30. januar 2013

Muffinmus

Det kan ikke betale sig, stolen bør jo kun bruges meget kort tid af gange og barnet har bedre af selv at lære at komme omkring og bruge benene:-)
Ingen af vores tre har brugt den, Sara er nu fyldt 9 mdr og kan fint stå selv op af ting og kravle, så allerede nu ville den have været spild af penge.

Anmeld

30. januar 2013

Clisolka

christina92! skriver:

Nix, sådan en brugte vi ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.