en ærlig blog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Hm - det er nok lidt svært for mig at give konstruktiv kritik, for jeg er slet ikke til blogs, der kredser om folks privatliv og små hverdagsbegivenheder. Jeg interesserer mig for blogs, der deler og behandler store tanker og emner - hverdags"bøvl" kan jeg høre om og tage del i med mennesker, jeg kender i virkeligheden. Jeg ANER ikke, om der potentielt er mange læsere til en blog som din - det er blot min subjektive smag. 

To af de tre indlæg er negative over for folk, jeg ikke kender - din eks og de kvinder, der talte negativt om mærketøj - og jeg aner jo ikke, om din gengivelse er fair og objektiv. Derfor føler jeg mig egentlig lidt led ved at læse med om deres "tåbelige" adfærd - og så kunne jeg endda sagtens have været en af dem, der tog højlydt afstand fra at betale 199 kr. for en babybody. Jeg kan slet ikke se, det har noget med uddannelsesniveauet at gøre... Hvis jeg skulle gå ind i en debat om emnet mærkevaretøj, ville jeg gøre det på baggrund af rene holdninger og ikke ud fra en subjektiv beskrivelse af nogle kvinder, som i dine øjne opførte sig åndssvagt. Det samme med din eks - jeg ved ikke, hvorfor jeg skal "blandes ind" i jeres problemer og tage dit parti - det føles lidt, som om jeg læser noget, der ikke kommer mig ved. 

Som nævnt er det bare MIN oplevelse og MIN "blogsmag" - måske er der masser af læsere til dig derude. 

Titlen synes jeg dog, du skal rette - det hedder ikke "what you make it to", bare "what you make it". 

Kritik er godt MEN hvis man ikke har læst grundigt er det lidt svært at tage det til sig

Min start på det at skulle være mor VAR negativt. Det var en LANG kamp for at blive accepteret i det at skulle være mor. Det står faktisk også derinde at det jo er hvordan starten lagde ud.

Min blog er 2 døgn gammel

For MANGE og for MIG er det store ting at kæmpe mod ektra kg. Om det er grundet graviditet, sygdom osv er forskelligt men for ikke at give op er det for mig og for andre rart at kunne følge...

Men ja jeg forbliver anonym dog med flere detaljer løbende..

men tusind tak fordi at du gad at give dig tid til det det er super fedt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Leneur skriver:

Det er allerede blevet meget bedre. Ser mere appetitligt ud men nu blev jeg jo nysgerrig i forhold til ham latrinen. Hvad skete der?

ja så lige at den ikke havde slået normal udseende til på mobil udgaven så det måtte jeg lige fikse

heheh jamen Latrinen er et meget stort kapitel for sig selv. Vi bor dog hjemme i vores hjem igen og der er pt ro på, men man ved aldrig hvordan tingene svinger ud men pt er Latrinen ganske omgængelig, men om han bliver en stor del af Musling så nej det er der ikke udsigter til og dette både med glæde og lettelse samt stor ærgelse i forhold til det at Musling burde have haft en bio far der kunne passe ordentlig på ham ...

men tak for du gad bruge tid på bloggen

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

emsaroto skriver:

Altså jeg personligt, har rigtig svært ved at "gide" og læse en blog, hvor jeg ikke følet jeg kender personen bag værket. 

Jeg er selv blogger, og jeg fanges mest af blogs som er MEGET personlige .. Og som ikke ligger skjul på hvem der står bag. 

Så ja, det er slet ikke en blog der fanger mig .. Slet slet ikke .. 

Den forbliver anonym uanset hvor mange der kommentere på det for det er mit frirum, men derfra også til at gøre mere personligt er jo meget nemt..

Men hvad er det f.eks der fanger folk i din alder?

Jeg synes personligt der står en hel del personlige ting taget i betragtning den er 2 døgn gammel og var faktisk bange for der stod for mange personlige ting. Har hele emnet bag om pompøsemusling hvor der også står en hel del personligt så du godt det?

Er dejligt med feedback, både negativt og positivt så tak for det..

Anmeld

31. januar 2013

emsaroto

Anonym skriver:

Den forbliver anonym uanset hvor mange der kommentere på det for det er mit frirum, men derfra også til at gøre mere personligt er jo meget nemt..

Men hvad er det f.eks der fanger folk i din alder?

Jeg synes personligt der står en hel del personlige ting taget i betragtning den er 2 døgn gammel og var faktisk bange for der stod for mange personlige ting. Har hele emnet bag om pompøsemusling hvor der også står en hel del personligt så du godt det?

Er dejligt med feedback, både negativt og positivt så tak for det..

Hm, jeg ved ikke helt hvad der fanger min aldersgruppe .. 
Altså nu fanger mange "mor"blogge mig, fordi jeg er mor, og er også alene. 

Tænker at noget med mode godt kunne fange andre i min aldersgruppe .. Billeder ved jeg er nemt at fange os med  

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

emsaroto skriver:

Tænker at noget med mode godt kunne fange andre i min aldersgruppe .. Billeder ved jeg er nemt at fange os med  

hmm det er jeg sku øv over for det er netop mødre ( gerne de enlige som har en kamp ) jeg gerne vil nå ud til så de ikke føler de står alene...

men selvfølgelig rom blev ikke bygget på en dag så måske jeg først skulle have oprettet tråden herinde når der var endnu flere indlæg på bloggen

Mode er der MASSER af på vej vedr, især sommermoden er der pt et indlæg på vej omkring

Anmeld

1. februar 2013

Anonym trådstarter

emsaroto skriver:

Vil gerne lige fremhæve at jeg altså ikke ved hvor gammel du er og derfor jeg sagde i din alder for det er jo meget forskelligt hvordan det fanger folk

Og det er jo kun super fedt med folk i alle aldre og med forskellige baggrunde der giver konstruktiv kritik

Anmeld

1. februar 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min blog er helt i opstartsfasen så kunne rigtig godt bruge noget feedback på den...

linket til den er her

http://pomposemusling.blogspot.dk/

Den er også at finde på facebook...

Den vil omhandle livet som single mor med et barn med kun 1 forælder, kampen mod de mange ekstra kg, hverdagens små tanker osv

Håber nogle af jer har lyst til at kigge ind

Tillader mig lige at oppe den da jeg gerne vil have mere feedback

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.