Mor og meget mere skriver:
Hm - det er nok lidt svært for mig at give konstruktiv kritik, for jeg er slet ikke til blogs, der kredser om folks privatliv og små hverdagsbegivenheder. Jeg interesserer mig for blogs, der deler og behandler store tanker og emner - hverdags"bøvl" kan jeg høre om og tage del i med mennesker, jeg kender i virkeligheden. Jeg ANER ikke, om der potentielt er mange læsere til en blog som din - det er blot min subjektive smag.
To af de tre indlæg er negative over for folk, jeg ikke kender - din eks og de kvinder, der talte negativt om mærketøj - og jeg aner jo ikke, om din gengivelse er fair og objektiv. Derfor føler jeg mig egentlig lidt led ved at læse med om deres "tåbelige" adfærd - og så kunne jeg endda sagtens have været en af dem, der tog højlydt afstand fra at betale 199 kr. for en babybody. Jeg kan slet ikke se, det har noget med uddannelsesniveauet at gøre... Hvis jeg skulle gå ind i en debat om emnet mærkevaretøj, ville jeg gøre det på baggrund af rene holdninger og ikke ud fra en subjektiv beskrivelse af nogle kvinder, som i dine øjne opførte sig åndssvagt. Det samme med din eks - jeg ved ikke, hvorfor jeg skal "blandes ind" i jeres problemer og tage dit parti - det føles lidt, som om jeg læser noget, der ikke kommer mig ved.
Som nævnt er det bare MIN oplevelse og MIN "blogsmag" - måske er der masser af læsere til dig derude.
Titlen synes jeg dog, du skal rette - det hedder ikke "what you make it to", bare "what you make it".
Kritik er godt MEN hvis man ikke har læst grundigt er det lidt svært at tage det til sig 
Min start på det at skulle være mor VAR negativt. Det var en LANG kamp for at blive accepteret i det at skulle være mor. Det står faktisk også derinde at det jo er hvordan starten lagde ud.
Min blog er 2 døgn gammel 
For MANGE og for MIG er det store ting at kæmpe mod ektra kg. Om det er grundet graviditet, sygdom osv er forskelligt men for ikke at give op er det for mig og for andre rart at kunne følge...
Men ja jeg forbliver anonym dog med flere detaljer løbende..
men tusind tak fordi at du gad at give dig tid til det det er super fedt