en ærlig blog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

918 visninger
16 svar
0 synes godt om
30. januar 2013

Anonym trådstarter

Min blog er helt i opstartsfasen så kunne rigtig godt bruge noget feedback på den...

linket til den er her

http://pomposemusling.blogspot.dk/

Den er også at finde på facebook...

Den vil omhandle livet som single mor med et barn med kun 1 forælder, kampen mod de mange ekstra kg, hverdagens små tanker osv

Håber nogle af jer har lyst til at kigge ind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min blog er helt i opstartsfasen så kunne rigtig godt bruge noget feedback på den...

linket til den er her

Den vil omhandle livet som single mor med et barn med kun 1 forælder, kampen mod de mange ekstra kg, hverdagens små tanker osv

op med sig

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

linket til den er her

jeg kan se på min blog at der er folk herinde fra som er inde og lure på den så kunne I ikke være nogle engle og smide en kommentar eller to i denne her tråd?

Anmeld

31. januar 2013

Majbrit P

Anonym skriver:

linket til den er her

Eftersom at du er Anonym tror jeg det er svært at føle sig tiltrukket af din blog. Man har intet ansigt på, hverken navn eller noget.

Og så synes jeg du mangler billeder, man vil tit gerne have kendskab til dem man følger :-)

Anmeld

31. januar 2013

Leneur

Anonym skriver:

jeg kan se på min blog at der er folk herinde fra som er inde og lure på den så kunne I ikke være nogle engle og smide en kommentar eller to i denne her tråd?

Nu læste jeg ikke det hele men synes du skriver meget levende og humoristisk, dog synes jeg at den virker lidt mørk og kedelig, ved ikke om det er fordi jeg er på fra fonen men der skal lidt farver på, så tror jeg den bliver rigtig god.

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Three little steps skriver:

Eftersom at du er Anonym tror jeg det er svært at føle sig tiltrukket af din blog. Man har intet ansigt på, hverken navn eller noget.

Og så synes jeg du mangler billeder, man vil tit gerne have kendskab til dem man følger :-)

hmm har nu billeder derinde så ved ikke om de ikke kommer frem hvis man er på fra mobilen?

Bloggen er to dage gammel så derfor de få indlæg men tak jeg vil helt klart tage med at masser af billeder er toppen

men forbliver anonym hvilket man også hvis man læser bagom bloggen vil forstå og alligevel få et indblik ( derfor netop som du siger er billeder en god ide )

tak fordi du gad bruge tid på den

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Leneur skriver:

Nu læste jeg ikke det hele men synes du skriver meget levende og humoristisk, dog synes jeg at den virker lidt mørk og kedelig, ved ikke om det er fordi jeg er på fra fonen men der skal lidt farver på, så tror jeg den bliver rigtig god.

Flere farver - super det er noteret ned

Den har dog en del blå farver men måske flere farver automatisk kommer med endnu flere billeder..

tusind tak fordi du gad bruge din tid på at krive et par ord

Anmeld

31. januar 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Hm - det er nok lidt svært for mig at give konstruktiv kritik, for jeg er slet ikke til blogs, der kredser om folks privatliv og små hverdagsbegivenheder. Jeg interesserer mig for blogs, der deler og behandler store tanker og emner - hverdags"bøvl" kan jeg høre om og tage del i med mennesker, jeg kender i virkeligheden. Jeg ANER ikke, om der potentielt er mange læsere til en blog som din - det er blot min subjektive smag. 

To af de tre indlæg er negative over for folk, jeg ikke kender - din eks og de kvinder, der talte negativt om mærketøj - og jeg aner jo ikke, om din gengivelse er fair og objektiv. Derfor føler jeg mig egentlig lidt led ved at læse med om deres "tåbelige" adfærd - og så kunne jeg endda sagtens have været en af dem, der tog højlydt afstand fra at betale 199 kr. for en babybody. Jeg kan slet ikke se, det har noget med uddannelsesniveauet at gøre... Hvis jeg skulle gå ind i en debat om emnet mærkevaretøj, ville jeg gøre det på baggrund af rene holdninger og ikke ud fra en subjektiv beskrivelse af nogle kvinder, som i dine øjne opførte sig åndssvagt. Det samme med din eks - jeg ved ikke, hvorfor jeg skal "blandes ind" i jeres problemer og tage dit parti - det føles lidt, som om jeg læser noget, der ikke kommer mig ved. 

Som nævnt er det bare MIN oplevelse og MIN "blogsmag" - måske er der masser af læsere til dig derude. 

Titlen synes jeg dog, du skal rette - det hedder ikke "what you make it to", bare "what you make it". 

Anmeld

31. januar 2013

Leneur

Leneur skriver:

Det er allerede blevet meget bedre. Ser mere appetitligt ud men nu blev jeg jo nysgerrig i forhold til ham latrinen. Hvad skete der?

Anmeld

31. januar 2013

emsaroto

Altså jeg personligt, har rigtig svært ved at "gide" og læse en blog, hvor jeg ikke følet jeg kender personen bag værket. 

Jeg er selv blogger, og jeg fanges mest af blogs som er MEGET personlige .. Og som ikke ligger skjul på hvem der står bag. 

Så ja, det er slet ikke en blog der fanger mig .. Slet slet ikke .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.