19+år (strikker) andre end mig! nogen ideer til strikkeops

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg har tænkt mig at jeg skal sy en frygtpose til mit barn. hvilken jeg evt brug hvilke som helst sort til det ? Og skal der ikke noget ind i posen (hvis nu bananen splatter i frugtposen så fremst på den måde kan tørres af med en fugtig klud eller hvad vil i mene?? for jeg har nemlig en del stofrester til at ligge. Stadig væk... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

LilleChelle

Jeg strikker også  

Indtil videre er det kun blevet til halstørklæder i forskellig strik og huer i forskellig strik. 

- Men det gør også meget når man render rundt i denne kedelige vinter at have noget man selv har lavet og som er dejlig varmt  

Anmeld

5. april 2013

Lene Unik

Jeg strikket også meget - stort set alt er noget der bliver solgt i min webshop. Strikkede meget til mine børn da de var små, og nu er det dejligt at kunne glæde andre med det jeg strikker.

Jeg kan også anbefale Garnstudio som flere har nævt, og deres instruktionsvideoer er her:

http://www.garnstudio.com/lang/dk/video.php?sort=2&thumbnails=on&categoryid=1

De fleste frugtposer jeg har set hvor jeg arbejder (i SFO) er bare i "almindeligt" stof og bliver de beskidte kan de vaskes i vaskemaskinen. Alternativt kan man købe noget "tisseunderlag" eller tyndt voksdug og sy en inderpose af, som så kan tørres af. Men de fleste vælger som sagt bare den nemme løsning.

Anmeld

5. april 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Jeg har tænkt mig at jeg skal sy en frygtpose til mit barn. hvilken jeg evt brug hvilke som helst sort til det ? Og skal der ikke noget ind i posen (hvis nu bananen splatter i frugtposen så fremst på den måde kan tørres af med en fugtig klud eller hvad vil i mene?? for jeg har nemlig en del stofrester til at ligge. Stadig væk... 

Jeg ville bruge fast bomuld. Jeg ville ikke lave den i flere lag, en feks voksdug inden i, holder luft ude, og jeg kunne forestille mig det derfor kunne smatte hurtigere ud, fordi varmen bliver holdt inde...

En alm bomulds pose kan du smide i vaskemaskinen hvis der sker noget... Så lav et par stykker, så har du til at kunne skifte mellem

Anmeld

5. april 2013

Valle81

Hejsa,

Jeg elsker også at strikke og har gjort det rigtig meget. Jeg elsker at strikke djævlehuer, strømper osv. Har også strukket kjoler til min datter.

Nu er min passion faldet på at hækle, og jeg går helt amok:0)

Men jeg vil virkelig anbefalde

http://www.dropsdesign.dk/

De har så mange lækre ting:0)

Så det er bare at komme igang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.