Ville i ligge ham ind eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2013

-Sigrid-

Wampires skriver:

nemmerlig... det tager kun 2 sek at gå galt for livet som kæresten plejer at sige...

jeg er heldigvis sluppet uden mén... min bedstemor fortalte mig tit om det da jeg var yngre at de havde været på vej på skadestuen fordi jeg var dårlig og lægevagten ville se mig og på vejen bliver jeg pludselig helt blå i hovedet og begynder at ryste.. hun siger hun aldrig har oplevet min bedstefar køre så hurtigt og imens sad hun bare og holdte mig og sørgede for luftvejen var fri...

Det lyder forfærdeligt

Det må have skræmt dine bedsteforældre fra vid og sans

Stakkels TS, det må skræmme hende at høre sådan en historie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
-Sigrid- skriver:

Det lyder forfærdeligt

Det må have skræmt dine bedsteforældre fra vid og sans

Stakkels TS, det må skræmme hende at høre sådan en historie

ja hun sagde de første 3 gange gjorde det men efter det vidste hun jo hvad hun skulle kigge efter af tegn der ledte op til det og så var de klar med bilen og kolde klude osv for at sænke min temperatur førend det endte der...

Undskyld TS tænkte jeg ikke helt på da jeg skrev.. det er meget sjældent at børn får feberkramper medmindre feberen kommer meget pludseligt og da han har haft det i et stykke tid nu så burde det ikke ske... jeg var underernæret og havde ofte dobbeltsidet lungebetændelse og var indlagt så derfor kan det ikke sammenlignes med et ellers raskt og velernæret barn

Anmeld

30. januar 2013

MIWULA

Wampires skriver:

hvis han har feber og muligvis influenza ville jeg beholde ham tæt på...

de gange sønnen har været syg med feber har vi så vidt muligt prøvet at holde ham tæt på.. havde en dag hvor jeg sad i 3 timer med ham på maven på sofaen for at han fik sovet og slappet af...

Hold da op hvor sødt.

Anmeld

30. januar 2013

MIWULA

-Sigrid- skriver:

Vores datter sover imellem os når hun er syg, så er vi sikker på at hun ikke får det værre uden at vi opdager det, og hun finder tryghed i at være i nærheden af os når hun er "svagest"

Anmeld

30. januar 2013

MIWULA

Mettefpigen skriver:

Hvis han sover fint, så ville jeg ligge ham ind i sengen... Hvis han er småurolig vill han sove ved mig

Anmeld

30. januar 2013

-Sigrid-

Wampires skriver:

ja hun sagde de første 3 gange gjorde det men efter det vidste hun jo hvad hun skulle kigge efter af tegn der ledte op til det og så var de klar med bilen og kolde klude osv for at sænke min temperatur førend det endte der...

Undskyld TS tænkte jeg ikke helt på da jeg skrev.. det er meget sjældent at børn får feberkramper medmindre feberen kommer meget pludseligt og da han har haft det i et stykke tid nu så burde det ikke ske... jeg var underernæret og havde ofte dobbeltsidet lungebetændelse og var indlagt så derfor kan det ikke sammenlignes med et ellers raskt og velernæret barn

Det lærer man vel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.